شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || کارشناسان ارشد متاورس که قرار بود ما را به دنیای مجازی آینده هدایت کنند، به سرعت وارد صحنه شدند و با همان سرعت از آن خارج شدند. در سال 2021، پس از تغییر نام فیسبوک به متا و تمرکز آن بر متاورس، برندهای بزرگی مانند گوچی و دیزنی نیز وارد این فضا شدند. برندها به سرعت ویترینهای مجازی راهاندازی کردند و تجربیات جدیدی را با فناوریهایی مانند NFT و ارزهای دیجیتال آزمودند.
با این حال، رونق متاورس به سرعت به رکود تبدیل شد. پلتفرمهای مجازی مانند Decentraland تعداد کاربران بسیار کمی داشتند و بسیاری از برندها متوجه شدند که سرمایهگذاری در این فضا نمیتواند نتایج مورد انتظار را به همراه داشته باشد. در نهایت، توجه به متاورس کاهش یافت و تمرکز بسیاری از برندها به سمت هوش مصنوعی و واقعیت افزوده تغییر کرد.
اکنون، بسیاری از کارشناسان ارشد متاورس، که برای هدایت استراتژیهای دیجیتالی استخدام شده بودند، یا به نقشهای جدیدی در زمینه هوش مصنوعی منصوب شدهاند یا به طور کامل از صحنه خارج شدهاند.
منبع: WIRED
نویسنده: وب رایت
تاریخ انتشار: 7 اکتبر 2024
انتهای پیام/
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
نظر بدهید