شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در دنیای امروز، برندسازی شخصی برای کارمندان بهاندازه برندینگ سازمانی مهم است. کارمندانی که سفیران برند هستند، به طور فعال از شرکت خود در رسانههای اجتماعی و سایر کانالها حمایت میکنند. آنها همچنین به جذب و حفظ استعداد کمک میکنند.
در این مقاله، ما چهارراه را برای ایجاد سفیران برند از طریق IPR بررسی میکنیم:
تشویق و قدردانی
تشویق و قدردانی یک عامل کلیدی در ایجاد احساس تعلق و وفاداری در کارمندان است. شرکتها میتوانند با ارایه بازخورد مثبت، پاداشهای مالی و غیرمالی و فرصتهای رشد شغلی، کارمندان خود را تشویق کنند.
ارتقای مهارت
آموزش و توسعه فرصتهایی برای کارمندان فراهم میکند تا مهارتها و دانش خود را توسعه دهند. این میتواند به آنها کمک کند تا در شغل خود پیشرفت کنند و احساس کنند که ارزشمند هستند.
سفر
سفر به کارمندان این امکان را میدهد که دنیا را ببینند و با فرهنگهای مختلف آشنا شوند. این میتواند به آنها کمک کند تا دیدگاه خود را گسترش دهند و مهارتهای ارتباطی خود را بهبود بخشند.
ارتباط
ارتباط باز و شفاف کلیدی برای ایجاد اعتماد و وفاداری است. شرکتها باید با کارمندان خود در مورد اهداف، چالشها و دستاوردهای خود ارتباط برقرار کنند.
شرکتها میتوانند از روابطعمومی داخلی برای ایجاد یک نیروی کار شاد، متعهد و مولد استفاده کنند. این کارمندان به طور طبیعی سفیران برند خواهند شد و به سازمان کمک میکنند تا به اهداف خود دست یابد.
شرکتها باید با کارمندان خود در مورد اهداف، چالشها و دستاوردهای خود ارتباط برقرار کنند. این کار به ایجاد اعتماد و وفاداری کمک میکند.
18 اکتبر 2023
نویسنده: آنیتا ماریا
منبع: Economic Times
|
نظر بدهید