چگونه می‌توان ترافیک وب و تعامل در لینکدین را افزایش داد؟
بهترین روش برای مشاهده رشد در لینکدین این است که آزمایش کنید. ببینید چه محتوایی برای مخاطبان شما بهترین عملکرد را دارد و از آن به‌عنوان راهنما استفاده کنید، اما در عین حال به ریتم خاص خودتان برسید.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بر اساس تحقیقاتی جدید از Metricool، متداول‌ترین باور این بود که قرار دادن پیوند در پست‌های لینکدین (LinkedIn) می‌تواند دسترسی شما را کاهش دهد. اما این فرضیه درست نیست. طبق تحقیقات جدید، پست‌هایی که شامل لینک می‌شوند، 4.9 درصد برداشت بیشتر و 13.5 درصد تعامل بیشتری نسبت به پست‌های دیگر دارند. در واقع، تعداد کلیک‌ها روی لینک‌ها نسبت به سال گذشته 28 درصد افزایش یافته است.

این تحقیق بر اساس تجزیه و تحلیل بیش از 577,000 پست از بیش از 47,000 صفحه لینکدین انجام شده است و نتایج آن نشان می‌دهد که لینکدین در حال رونق است. سال به سال، معیارهای تعامل در این پلتفرم رشد چشمگیری داشته‌اند. به‌ویژه، پست‌هایی که شامل نظرسنجی‌ها هستند، از الگوریتم لینکدین پشتیبانی می‌شوند و دامنه آن‌ها افزایش می‌یابد. با این حال، تنها 0.00034 درصد از پست‌های صفحه لینکدین نظرسنجی دارند، بنابراین اگر شما این نوع پست‌ها را ارسال نکنید، ممکن است یک فرصت بزرگ برای دسترسی بیشتر را از دست بدهید.

یکی دیگر از انواع پست‌هایی که رشد قابل توجهی داشته‌اند، پست‌هایی هستند که شامل لینک هستند. این نوع پست‌ها همچنان یکی از محبوب‌ترین‌ها در لینکدین باقی می‌مانند، به‌طوری‌که 30 درصد از همه پست‌ها حاوی پیوند هستند. با توجه به رشد تعداد کلیک‌ها، به نظر می‌رسد که تغییرات الگوریتمی در پشت این رشد قرار دارند.

در حال حاضر، چرخ و فلک‌های تصویری (Carousel) بالاترین میزان کلیک، اشتراک‌گذاری و تعامل را در لینکدین دارند. این اسلایدهای چندگانه تاکید بر ماهیت بصری فزاینده لینکدین دارند. از سوی دیگر، پست‌های متنی بدون تصاویر کمترین تعامل را دارند.

ویدیو نیز یکی از ابزارهای نوظهور در لینکدین است، اما نتایج آن نسبت به انتظارات پایین‌تر از چیزی که پیش‌بینی می‌شد، قرار دارد. باوجود رشد 68 درصدی در بازدیدها و 160 درصد افزایش در کلیک‌ها، ویدیو همچنان نتواسته است به اندازه سایر انواع پست‌ها در جذب تعامل موفق باشد.

چگونه می‌توان فعالیت را افزایش داد؟
یکی از بزرگ‌ترین سوال‌ها در رسانه‌های اجتماعی این است که چه میزان باید محتوا تولید کرد. تحقیقات نشان می‌دهد که حساب‌های لینکدین به‌طور متوسط بیش از 12 بار در ماه پست می‌گذارند. اما مشخص شده که پست‌های بیشتر ارتباط مستقیمی با تعداد دنبال‌کنندگان بیشتر دارند.

 حساب‌های بزرگ‌تر، به‌دلیل داشتن تیم‌های بزرگ‌تر برای تولید محتوا، قادر به ایجاد پست‌های بیشتری هستند، اما حتی حساب‌های کوچک‌تر و متوسط نیز می‌توانند با استفاده از استراتژی‌های خلاقانه مانند بازنشانی پست‌های قدیمی، استخراج ویدیو از پادکست‌ها و استفاده مجدد از محتوای قبلی فعالیت خود را افزایش دهند.

بهترین روش برای مشاهده رشد در لینکدین این است که آزمایش کنید. ببینید چه محتوایی برای مخاطبان شما بهترین عملکرد را دارد و از آن به‌عنوان راهنما استفاده کنید، اما در عین حال به ریتم خاص خودتان برسید.

نویسنده: آلیسون کارتر
تاریخ انتشار: 17 آوریل 2025
منبع انگلیسی: PR
منبع فارسی: شارا

انتهای پیام/