شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || چگونه رهبران بازاریابی ارزش شبکههای اجتماعی را به حداکثر میرسانند
اسپراوت سوشال یک نظرسنجی از ۱۲۰۰ نفر از رهبران ارشد بازاریابی در آمریکا، بریتانیا و استرالیا (۳۰ می تا ۲۰ ژوئن ۲۰۲۵) انجام داد تا دریابد چگونه ارزش شبکههای اجتماعی را تعریف، اندازهگیری و به حداکثر میرسانند.
یافتههای کلیدی:
تأثیر کسبوکار: ۶۷٪ گفتهاند شبکههای اجتماعی عمدتاً آگاهی از برند را افزایش میدهد، ۶۰٪ جذب مشتری و ۵۸٪ وفاداری مشتری را مهمترین اثر دانستهاند.
تعریف بازگشت سرمایه شبکههای اجتماعی (ROI): مشارکت کاربران (۶۸٪)، تبدیل (۶۵٪) و درآمد (۵۷٪) سه معیار اصلی بودهاند.
اندازهگیری تأثیر: ۴۴٪ تیم شبکههای اجتماعی خود را در سنجش تأثیر شبکههای اجتماعی بر کسبوکار «حرفهای» ارزیابی کردهاند.
تکرر انتشار محتوا: ۷۱٪ مدیران بازاریابی و ۶۹٪ مدیران ارشد بازاریابی معتقدند افزایش تعداد پستها باعث افزایش تأثیر میشود.
داشتن شاخصهای روشن ROI، همکاری میان تیمها و استراتژی انتشار هدفمند، باعث میشود تلاشهای شبکههای اجتماعی به اهداف کلی کسبوکار متصل شود.
اسپراوت سوشال، ۲۱ اکتبر ۲۰۲۵
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
انتهای پیام/

نظر بدهید