شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || استراتژی ارتباطات رهبری تنها برای مخاطبان بیرونی اهمیت ندارد؛ بلکه برای کارکنان داخلی نیز حیاتی است. عناصر انسانی و داستانسرایی اصیل به کارکنان کمک میکند تا با رهبران خود ارتباط برقرار کرده و فرهنگ سازمانی قدرتمندتری شکل گیرد.
در کنفرانس رسانههای اجتماعی راگان در اوایل امسال، جیمی رایس، مشاور استراتژی دیجیتال شرکت Southwest Airlines، به حضار گفت که رهبران برای اثرگذاری پیامهای خود باید بهطور اصیل ارتباط برقرار کنند.
او گفت: «منظم بودن خوب است، اما اصالت طلاست.»
با این حال، بسیاری از رهبران در نشان دادن جنبه انسانی خود روی صحنه احساس راحتی نمیکنند.
رایس افزود: «طبق آماری، ۴۰٪ از رهبران زمانی جدیتر گرفته میشوند که اصیل باشند. این یعنی باید شخصیت واقعی و درونی رهبران را بیرون بکشیم. این کار نیازمند زمان، انرژی و اعتماد است.»
همچنین، برخی رهبران بیشتر از دیگران با چالشهای دیدهشدن بهعنوان افراد قابل دسترس مواجه هستند.
ایجاد فرصت برای ارتباطات انسانی و شفاف نهتنها اعتماد داخلی را تقویت میکند، بلکه وجهه بیرونی سازمان را نیز انسانیتر و موثرتر نشان میدهد.
نویسنده: شان دولین (Sean Devlin)
تاریخ: ۲۸ جولای ۲۰۲۵
منبع: Ragan Communications
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
◽️
نظر بدهید