چگونه تیم‌های ارتباطی شرکتی، تغییر خط‌مشی DEI دولت فدرال ایالات متحده را مدیریت می‌کنند

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || تغییرات اخیر در سیاست‌های تنوع، برابری و شمول (DEI) دولت فدرال ایالات متحده چالش‌های زیادی را برای تیم‌های ارتباطی شرکتی به وجود آورده است.

در ژانویه 2025، دولت ترامپ برنامه‌های تنوع، برابری و شمول را “غیرقانونی و غیراخلاقی” توصیف کرد و خواستار خاتمه این ابتکارات در سراسر دولت فدرال شد. این تغییر سیاست‌ها، که بر اساس استدلال‌های جدید، بر تمرکز بر شایستگی و نه تنوع تأکید دارد، باعث ایجاد واکنش‌های متفاوتی از سوی شرکت‌ها و سازمان‌ها شده است.

شرکت‌هایی همچون Accenture، Amazon، و McDonald’s در حال نظارت بر تأثیرات این تغییرات بر روی روابط کاری و جذب استعداد هستند. برخی از این شرکت‌ها در تلاشند تا این موضوع را از طریق تغییر زبان برنامه‌های تنوع، برابری و شمول خود، مانند JPMorgan Chase که نام برنامه‌های خود را به “تنوع، فرصت و شمول” تغییر داده، به شکلی سازگار با تغییرات سیاسی جدید بیان کنند.

این تغییرات نیازمند مدیریت دقیق از سوی تیم‌های ارتباطی شرکتی است، زیرا آنها باید پیام‌هایی ایجاد کنند که هم با مقررات جدید هماهنگ باشد و هم ارزش‌های سازمانی را حفظ کند.

تاریخ انتشار: 24 مارس 2025
منبع انگلیسی: Wadds Inc
منبع فارسی: شارا

انتهای پیام/