چگونه برندسازی شما بر روابط‌عمومی تأثیر می گذارد

حفظ روابط‌عمومی مثبت بخش مهمی از اداره یک کسب و کار موفق است. بخشی از این به برندسازی عالی و روابط با مصرف کنندگان برمی گردد. رابطه تجارت و مشتری در طول دهه ها به دلیل عوامل متعددی مانند رشد تکنولوژیکی و تغییر نگرش نسبت به شرکت ها به عنوان شخصیت تغییر کرده است.

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| حفظ روابط‌عمومی مثبت بخش مهمی از اداره یک کسب و کار موفق است. بخشی از این به برندسازی عالی و روابط با مصرف کنندگان برمی گردد. رابطه تجارت و مشتری در طول دهه ها به دلیل عوامل متعددی مانند رشد تکنولوژیکی و تغییر نگرش نسبت به شرکت ها به عنوان شخصیت تغییر کرده است.

کسب و کار شما باید تصویر برند قوی و قابل اعتمادی داشته باشد که عموم مردم راحت تر با آن ارتباط برقرار کنند. در اینجا چند عنصر کلیدی وجود دارد که باید هنگام ساختن یک برند به یاد داشته باشید که تأثیر مثبتی بر روابط‌عمومی شما خواهد داشت:

امانت

برندسازی شما باید تا حد امکان صادقانه باشد. بسیار بدتر از آن است که به عنوان غیرقابل اعتماد شناخته شوید تا جایی برای رشد مثبت. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما هنوز هیچ گام معناداری برای محدود کردن ردپای کربن خود نداشته است، در وب سایت خود ادعا نکنید که دوستدار محیط زیست هستید. مصرف کنندگان این دروغ ها را درست می بینند و مستحق گمراه شدن نیستند. در عوض، زمینه های بهبود را بپذیرید و فضایی را برای بهبود و توسعه کسب و کار خود در نظر بگیرید.

ثبات

برای تقویت و حفظ روابط‌عمومی مثبت، تصویر برند شما باید در همه زمینه ها ثابت باشد. نام‌های تجاری ناسازگار و ضعیف باعث می‌شود مصرف‌کننده احساس سردرگمی یا عصبانیت کند – در هر صورت، به احتمال زیاد رقیب شما را به جای شما انتخاب می‌کند. با ثابت نگه داشتن تصویر برند خود در سراسر صفحه، به مصرف کنندگان و سهامداران خود نشان می دهید که کسب و کار شما یکپارچگی و توانایی انجام وعده های خود را دارد.

عمل به وعده ها

وقتی صحبت از وعده ها شد، کسب و کار شما باید از طریق برندسازی خود بر یک وعده منظم و واضح به مصرف کنندگان خود تأکید کند. ارتباط صادقانه با مشتریان خود را حفظ کنید.

 

 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
استیو کانوی | 10 فوریه 2022 | روابط‌عمومی