چگونه آژانس‌ها با هوش مصنوعی در جشنواره کن ۲۰۲۵ به بهینه‌سازی حضور خود می‌پردازند
این فناوری به آنها کمک می‌کند تا بهتر برنامه‌ریزی کنند و از فرصت‌های مختلف به شکل موثرتر بهره‌برداری نمایند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || هوش مصنوعی امسال برای بسیاری از آژانس‌هایی که در جشنواره بین‌المللی خلاقیت شیرهای کن حضور دارند، تنها یک موضوع بحث نیست، بلکه به‌عنوان دستیار عملی برای بهبود کارایی و مدیریت زمان در طول جشنواره به کار گرفته شده است.

از برنامه‌ریزی سفرهای شخصی‌سازی‌شده و دستیاران نگارش مطالب گرفته تا انتخاب رویدادها و بهره‌گیری از هوش تجاری نوین، آژانس‌ها از ابزارهای هوش مصنوعی برای تسهیل روند شرکت در کنفرانسی استفاده می‌کنند که معمولاً بسیار شلوغ و فشرده است.

این فناوری به آنها کمک می‌کند تا بهتر برنامه‌ریزی کنند و از فرصت‌های مختلف به شکل موثرتر بهره‌برداری نمایند.

#روابط_عمومی_در_متن

#سال_هوش_مصنوعی

انتهای پیام/