شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || برای استفاده از تحلیلهای پیشبینیکننده در روابط عمومی، تیمها باید:
– از ابزارهای هوش مصنوعی برای شناسایی روندها و پیگیری علاقه روزنامهنگاران استفاده کنند.
– پیامهای خود را آزمایش کنند تا قبل از اعلامهای بزرگ، اثربخشی آنها را بسنجند.
– نتایج روابط عمومی را با نتایج کسبوکار مانند ترافیک وبسایت و فروش ارتباط دهند.
– پاسخهای بحران را با استفاده از ارزیابیهای ریسک پیشبینیشده آماده کنند.
– لیستهای رسانهای هدفمند را بر اساس دادههای واقعی تعامل بسازند.
– از تحلیلهای احساسات برای شناسایی روابط عمومی منفی قبل از شیوع آن استفاده کنند.
– از ابزارهای ردیابی رسانه برای شناسایی فرصتهای روابط عمومی استفاده کنند.
– استراتژیها را بر اساس دادههای زمان واقعی تنظیم کنند.
تحلیلهای پیشبینیکننده به تیمهای روابط عمومی کمک میکنند تا تصمیمات خود را بر اساس دادهها و شواهد، نه حدس و گمان، اتخاذ کنند. این ابزارها به شما کمک میکنند تا روزنامهنگاران مناسب را پیدا کنید، پیامهای مؤثر ایجاد کنید و مشکلات را پیش از آنکه تبدیل به بحران شوند، شناسایی کنید. برندهایی که از این ابزارها استفاده میکنند، گفتگو را هدایت میکنند، نه اینکه فقط به آن واکنش نشان دهند.
نویسنده: کلی موزر
تاریخ انتشار: ۲۹ آوریل ۲۰۲۵
منبع انگلیسی: Bulldog Reporter
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
نظر بدهید