چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی

چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی با هدف ارایه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی برای تولید محتوای ارزشمند و تاثیرگذار تیرماه سال آینده توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار خواهد شد. از استادان، مدیران، کارشناسان، دانشجویان و پژوهشگران دعوت می شود مقالات و دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی با هدف ارایه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی برای تولید محتوای ارزشمند و تاثیرگذار تیرماه سال آینده توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار خواهد شد. از استادان، مدیران، کارشناسان، دانشجویان و پژوهشگران دعوت می شود مقالات و دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

 

محورهای همایش

– جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت‌های انتشاراتی روابط عمومی
– برنامه ریزی، ایجاد و ارائه محتوای استراتژیک موفقیت آمیز
– الگوی ساختار و فرآیند تولید محتوا در وبسایت‌های سازمانی و پایگاههای خبری
– ضعف‌ها و موانع تولید محتوای انتشاراتی در سازمان‌های دولتی و خصوصی
– استفاده از محتواهای انتشاراتی در برگزاری دوره های آموزشی
– اهمیت و نقش تولید محتوای انتشاراتی به منظور افزایش مخاطب یک رویداد
– قابلیت‌های یک سیستم مدیریت محتوای الکترونیکی (شامل نرم افزارهای آموزشی، وب سایت آموزشی، اپلیکیشن موبایل، بازی های آموزشی، کتاب و مجلات الکترونیکی، فیلم های آموزشی، پادکست، پویانمایی، اینفوگراف، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و …)
– محتوای الکترونیکی، خلاقیت و نوآوری
– تولید اپلیکیشن و پیام رسان ها جهت ارائه محتوای الکترونیکی
– تولید محتوای چندرسانه‌ای متناسب با نیاز روابط عمومی ها و استفاده هوشمندانه از آن

 

مقررات همایش

به شرکت‌کنندگان در همایش، گواهینامه انجمن متخصصان روابط عمومی اعطا می‌شود.

امکان جایگزینی افراد ثبت‌نام شده تا یک ماه قبل از برگزاری همایش میسر است.
تاریخ و محل تحویل کارت حضور در همایش متعاقباً از طریق سایت انجمن اعلام خواهد شد.
همراه داشتن کارت معتبر برای حضور در سالن همایش الزامی است.