شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی با هدف ارایه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی برای تولید محتوای ارزشمند و تاثیرگذار تیرماه سال آینده توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار خواهد شد. از استادان، مدیران، کارشناسان، دانشجویان و پژوهشگران دعوت می شود مقالات و دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.
محورهای همایش
– جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیتهای انتشاراتی روابط عمومی
– برنامه ریزی، ایجاد و ارائه محتوای استراتژیک موفقیت آمیز
– الگوی ساختار و فرآیند تولید محتوا در وبسایتهای سازمانی و پایگاههای خبری
– ضعفها و موانع تولید محتوای انتشاراتی در سازمانهای دولتی و خصوصی
– استفاده از محتواهای انتشاراتی در برگزاری دوره های آموزشی
– اهمیت و نقش تولید محتوای انتشاراتی به منظور افزایش مخاطب یک رویداد
– قابلیتهای یک سیستم مدیریت محتوای الکترونیکی (شامل نرم افزارهای آموزشی، وب سایت آموزشی، اپلیکیشن موبایل، بازی های آموزشی، کتاب و مجلات الکترونیکی، فیلم های آموزشی، پادکست، پویانمایی، اینفوگراف، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و …)
– محتوای الکترونیکی، خلاقیت و نوآوری
– تولید اپلیکیشن و پیام رسان ها جهت ارائه محتوای الکترونیکی
– تولید محتوای چندرسانهای متناسب با نیاز روابط عمومی ها و استفاده هوشمندانه از آن
مقررات همایش
– به شرکتکنندگان در همایش، گواهینامه انجمن متخصصان روابط عمومی اعطا میشود.
– امکان جایگزینی افراد ثبتنام شده تا یک ماه قبل از برگزاری همایش میسر است.
– تاریخ و محل تحویل کارت حضور در همایش متعاقباً از طریق سایت انجمن اعلام خواهد شد.
– همراه داشتن کارت معتبر برای حضور در سالن همایش الزامی است.
|
نظر بدهید