این ممکن است به دلیل تعصبات الگوریتمی باشد که به نفع برندهای بزرگ است.
همچنین ممکن است به این دلیل باشد که کاربران به طور کلی وبسایتهای برندهای بزرگ را ترجیح میدهند، حتی اگر کیفیت محتوا پایینتر باشد.
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || بسیاری از مردم معتقدند که گوگل به برندهای بزرگ و محتوای با کیفیت پایین رتبهبندی میدهد.
این ممکن است به دلیل تعصبات الگوریتمی باشد که به نفع برندهای بزرگ است.
همچنین ممکن است به این دلیل باشد که کاربران به طور کلی وبسایتهای برندهای بزرگ را ترجیح میدهند، حتی اگر کیفیت محتوا پایینتر باشد.
گوگل باید تصمیم بگیرد که آیا میخواهد به رتبهبندی محتوای با کیفیت ادامه دهد، حتی اگر کاربران آن را ترجیح ندهند، یا اینکه به رتبهبندی محتوایی که کاربران میخواهند، صرف نظر از کیفیت، ادامه دهد.
الگوریتمهای گوگل در گذشته به طور ناخواسته به نفع برندهای بزرگ سوگیری ایجاد کردهاند.
گوگل از سیگنالهای تعامل کاربر برای رتبهبندی صفحات وب استفاده میکند.
مردم تمایل دارند چیزهای آشنا را انتخاب کنند، حتی اگر گزینههای ناآشنا ممکن است بهتر باشند.
این امکان وجود دارد که اولویتهای کاربر بتواند وزن قابل توجهی نسبت به سیگنالهای سیستم بررسی در رتبهبندی گوگل داشته باشد.
گوگل باید تصمیم بگیرد که آیا میخواهد به رتبهبندی محتوای با کیفیت ادامه دهد، حتی اگر کاربران آن را ترجیح ندهند، یا اینکه به رتبهبندی محتوایی که کاربران میخواهند، صرف نظر از کیفیت، ادامه دهد.
این مقاله به طور کامل به این موضوع نمیپردازد که آیا گوگل به طور عمدی به برندهای بزرگ رتبهبندی میدهد یا خیر.
این مقاله همچنین به این موضوع نمیپردازد که گوگل چه کاری میتواند برای رفع این مشکل انجام دهد.
تاریخ انتشار: 22 فوریه 2024
منبع انگلیسی: prdaily
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
|
نظر بدهید