شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || دکتر حسین امامی، عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی، ب مناسبت روز روابط عمومی، با انتشار یادداشتی نوشته است:
تصور کنید اگر دبیر هیات مدیره، بهجای یک چهره صرفاً اداری، فردی متخصص در ارتباطات، رسانه، افکار عمومی و دارای شناخت دقیق از ذینفعان بیرونی شرکت باشد، چه تحولی در سطح پاسخگویی و کیفیت تصمیمها رخ خواهد داد؟ این دقیقاً جایی است که نقش روابط عمومی معنا پیدا میکند.
امامی در این یادداشت افزوده است: شاید زمان آن رسیده باشد که مدیران روابط عمومی سازمانها، نهتنها بهعنوان بازوی اطلاع رسانی و تبلیغاتی، بلکه بهعنوان مشاورانی راهبردی در کنار مدیران عالیرتبه سازمان قرار گیرند. و چه جایی بهتر از جلسات هیأت مدیره برای شنیدن صدای مردم؟
نظر بدهید