پپسی‌کو لوگوی جدید خود پس از ۲۵ سال رونمایی کرد؛ حرکت استراتژیک به سمت برند خانگی
پپسی‌کو با لوگوی جدید و نماد مشتری‌محوری، قصد دارد آگاهی از ۵۰۰ برند خود را در بین مصرف‌کنندگان افزایش دهد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || شرکت غول‌پیکر غذا و نوشیدنی پپسی‌کو (PepsiCo) امروز اولین هویت بصری جدید خود را پس از تقریباً ۲۵ سال رونمایی کرد.

این تغییر لوگو یک دگرگونی استراتژیک بزرگ را نشان می‌دهد: چرخش از مدل “خانه‌ای از برندها” به سمت ساختار “برندِ خانگی”.

دلیل اصلی این اقدام، آگاهی پایین مصرف‌کنندگان است؛ تنها ۲۱٪ از مردم برندی از پپسی‌کو را جز خود پپسی به یاد می‌آورند.

نشان جدید، نمادین و چندرنگ است که حرف “P” را نشان می‌دهد که از یک لبخند، برگ (غلات) و قطره آب (نوشیدنی) احاطه شده است.

شرکت می‌گوید این لبخند، نماد “مشتری‌محوری” است که در هسته برند قرار دارد.

جین ویکلی، مدیر ارشد بازاریابی، در لینکدین نوشت: «این فقط یک لوگوی جدید نیست، بلکه نماد تحول، انرژی و جاه‌طلبی پپسی‌کو است.»

شعار جدید که در زیر نشان ظاهر می‌شود، سه کلمه ساده را در بر می‌گیرد: «غذا. نوشیدنی‌ها. لبخندها.»

این لوگو از سال آینده بر روی بسته‌بندی محصولات ظاهر می‌شود و هم‌اکنون در وب‌سایت شرکتی قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد زمان آن رسیده که پپسی‌کو برای یادآوری گستره ۵۰۰ برند خود، خودش را به مردم بیشتر بشناساند.

منبع: اَد ویک (Adweek)
نویسنده: رابرت کلارا (Robert Klara)
تاریخ انتشار: ۲۸ اکتبر ۲۰۲۵

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

انتهای پیام/

برای اطلاعات بیشتر درباره روابط عمومی و اخبار سازمان‌های مختلف، می‌توانید به وبسایت شارا مراجعه کنید.