پپسی لوگو و هویت بصری را پس از 14 سال بازسازی کرد

برند جهانی نوشیدنی پپسی از یک لوگو و هویت بصری جدید رونمایی کرده است که اولین تغییر نام تجاری مهم خود در 14 سال گذشته است.

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || برند جهانی نوشیدنی پپسی از یک لوگو و هویت بصری جدید رونمایی کرده است که اولین تغییر نام تجاری مهم خود در 14 سال گذشته است.

هویت برند جدید در پاییز امسال و به مناسبت صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس پپسی در آمریکای شمالی و به دنبال آن در سال 2024 معرفی جهانی خواهد شد.

 

 

30 مارس 2023