پنج دلیل کسب و کار بودن فیلم های آموزشی

جسیکا هوپلی – طیفی از فیلم های ساخته شده توسط روابط عمومی ها به معرفی شرکت و محصولات و خدمات می پردازند. این فیلم ها گاهی اوقات به نحوه استفاده از کالا و خدمات می پردازند و در این نوشتار به نحوه کمک این قبیل فیلم ها به کسب و کار پرداخته شده است.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جسیکا هوپلی- طیفی از فیلم های ساخته شده توسط روابط عمومی ها به معرفی شرکت و محصولات و خدمات می پردازند. این فیلم ها گاهی اوقات به نحوه استفاده از کالا و خدمات می پردازند و در این نوشتار به نحوه کمک این قبیل فیلم ها به کسب و کار پرداخته شده است.


1. ویدئو محصول یا خدمات شما را از حالت پیچیدگی در می آورد و آن را موجه جلوه می دهد.
خوب این واضح است که شما با توضیح پیچیدگی های کالا یا خدمات خودتان از طریق یک فیلم ویدئویی می توانید حمایت مضاعف تولید کننده را به سمع و نظر مخاطبان برسانید و به این وسیله به مصرف کننده اجازه می دهید که درک بهتری از آنچه انجام می دهید بدست آورند.


2. گوگل عاشق شما می شود.
اخیرا بازدید کنندگان به ویدئو بسیار توجه می کنند و برای کسب رتبه بالاتر باید از ویدئو استفاده کنید. یک ویدئوی یک یا دو دقیقه ای کاربران شما را مطمئن می کند که سایت شما محتوای قابل توجهی دارد. و این سبب می شود لندینگ تایم یا زمان حضور مخاطبان در سایت شما افزایش پیدا کند.


3. ویدئوها سرگرم کننده هستند.
بگذارید با این موضوع روبرو شویم، ما می خواهیم که همه آن چیزی را نگاه کنند که ما ترجیح داده ایم. بنابراین باید آن را خودمان تولید کنیم. فیلم قابلیتی دارد که می تواند به طور همزمان اطلاع رسانی نیز انجام دهد و سرگرم کننده باشد.و این یعنی پیروزی در بازار اطلاع رسانی!


4. ویدئوها به آسانی به اشتراک گذاشته می شوند.
ویدئوها در تعداد خبرنگاران صرفه جویی می کنند و شما به راحتی می توانید آنچه را که می خواهید برای مخاطبان خود مستقیما توضیح دهید. لازم است بیافزیاییم که شما مطمئن می شوید که همه چیزهایی که دوست داشته اید را توضیح داده اید و همه چیز در اختیار خبرنگار نیست که بتواند با کمی دستکاری کردن اطلاعات شما را به ضرر خودتان به کار برد.


5. مردم احساس فازی بودن و گرم بودن می کنند.
مصرف کنندگان عمیقا در هنگام تماشای ویدئو گرم دیدن می شوند و با آن تعامل می کنند. این به شما اجازه می دهد که ارتباط انسانی تری را با مخاطبان خودتان برقرار کنید که در آن ارتباط از عناصر احساس و معنی بهره بیشتری می برید.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا