پانزدهمین شماره نشریه راهبرد با این عناوین منتشر شد
این نشریه با فاصله انتشار ماهیانه منتشر می‌شود.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || پانزدهمین شماره نشریه «راهبرد» منتشر شد؛ در این شماره مجموعه‌ای از دیدگاه‌ها و راهکارها در حوزه‌های روابط ‌عمومی، تبلیغات، رسانه و فناوری ارائه شده است.

برخی از عناوین شاخص این شماره عبارتند از:

سخنی با خوانندگان راهبرد: آغازگر شماره با پیام‌هایی از مدیرمسئولی و سردبیری که خوانندگان را به همبستگی و تعامل دعوت می‌کند.

تدوین برنامه‌ی سالانه‌ی روابط عمومی، تبلیغات و رسانه: معرفی راهکارهایی برای برنامه‌ریزی دقیق جهت بهره‌برداری از فرصت‌های نوین ارتباطی.

رگولاتوری هوشمند: کلید توسعه‌ی پایدار صنعت تبلیغات: بررسی چالش‌ها و راهکارهای تنظیم مقررات هوشمند در صنعت تبلیغات به منظور تضمین توسعه مستمر.

برنامه جامع روابط عمومی؛ راهبردی کلیدی برای موفقیت سازمانی در عصر ارتباطات: تأکید بر اهمیت تدوین برنامه‌های استراتژیک جهت ایجاد ارتباطات موثر در سازمان‌ها.

مخاطب‌شناسی در رسانه‌های نوین و شخصی‌سازی ارتباطات در ابر بحران: پرداختن به موضوعاتی همچون تحلیل دقیق نیازها و ویژگی‌های مخاطبان و اهمیت شخصی‌سازی در شرایط بحرانی.

تقویت روابط عمومی در خراسان رضوی و کشور: ارائه راهکارهایی جهت بهبود و توسعه روابط عمومی در سطوح محلی و ملی.

تاثیر هوش مصنوعی بر ارتباطات اجتماعی: ارتباط انسانی یا ارتباط ماشینی؟: نگاهی به چالش‌ها و فرصت‌های به‌کارگیری فناوری‌های نوین در عرصه ارتباطات.

هوش مصنوعی به عنوان مشاور راهبردی؛ بازتعریف برنامه‌ریزی سالانه‌ی روابط عمومی: معرفی راهکارهایی که هوش مصنوعی را به عنوان ابزاری موثر در تدوین استراتژی‌های روابط عمومی مطرح می‌کند.

چگونه یک مدیر روابط عمومی خوب باشیم؟: ارائه نکات کلیدی و راهنمایی‌های عملی برای مدیران و متخصصین حوزه.

چالش‌ها و فرصت‌های روابط عمومی در عصر دیجیتال و هوش مصنوعی: بررسی جامع مسائل و فرصت‌هایی که از ظهور فناوری‌های نوین ناشی می‌شوند.

ضرورت آشنایی و تسلط مدیران روابط عمومی و بین‌الملل به زبان انگلیسی: تأکید بر مهارت‌های زبانی به عنوان یکی از ملزومات موفقیت در عرصه بین‌المللی.

نوآوری‌ها و فنون جدید در روابط عمومی و جوشیدن امید تا فروپاشی بر اساس مدل بازاریابی تایتانیک: ارائه تحلیلی از روندهای نوین و چالش‌های موجود در این صنعت.

ارتباطات سلامت راهبردی و چالش‌های دیرینه روابط عمومی: مرور راهکارهایی جهت تقویت ارتباطات در بخش سلامت و بررسی مشکلات ساختاری.

برندسازی در عصر شک و تردید؛ تاثیر فناوری‌های نوین بر مدیریت شهری و روابط عمومی شهرداری‌ها
: نگاهی به چگونگی به‌کارگیری فناوری در بهبود تصویر برند شهری و ارتقای مدیریت شهری.

تحول از روابط عمومی سنتی تا روابط عمومی هوشمند در شهرداری‌ها و کافه ارتباطات
: گزارش از دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی استان خراسان رضوی به همراه معرفی کتاب جدید در حوزه.

نشریه با سرپرستی سردبیری حسین همدانی گلشن و مدیریت محمدرضا باقری، فرصتی مناسب برای تبادل نظر و ارائه راهکارهای کاربردی در مواجهه با چالش‌های عصر دیجیتال فراهم می‌آورد.

این نشریه با فاصله انتشار ماهیانه منتشر می‌شود.