شارا– در مطالب قبلی در مورد دو نوع نسخه موبایل یعنی استفاده از اپلیکیشن های موبایل و وب سایت موبایل مطالبی نوشته شده است و در این مطلب هم نتایج یک بررسی در اختیار شما قرار می گیرد که بر استفاده از وب سایت موبایل تاکید دارد.
بر اساس بررسی هایی که انجام شده است ترافیک موتورهای جستجو از طریق دستگاه های موبایل همچنان در حال رشد است. این بدین معنی است که کاربران بیشتری نسبت به سال های گذشته از طریق دستگاه های موبایل به جستجو در موتورهای جستجو می پردازند.
اما متاسفانه در کشور ما هر کسب و کاری که قصد ورود و استفاده از دستگاه های موبایل را داشته باشد سریعا یک اپلیکیشن موبایل برای خود تهیه می کند و به کل از ایجاد وب سایت موبایل غافل می شود. وب سایت های موبایل قابلیت های بالایی دارند که از جمله آن ها می توان به دسترس بودن آن ها در همه سیستم عامل های موبایل و قابلیت جستجو در موتورهای جستجو نام برد. همان طور که در نمودار فوق مشخص است در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۲ ، ۱۵% ترافیک موتورهای جستجو از طریق دستگاه های موبایل بوده است که در مدت زمان یک سال و در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ ، این رقم به ۲۶% رسیده است. برای متقاعد کردن مدیران می توانید نمودار فوق را به آن ها نشان دهید و کم کم برای استفاده از وب سایت های موبایل در فرایندهای بازاریابی ، خود را آماده کنید.
|
نظر بدهید