شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– شرکت هیل و نولتون (Hill & Knowlton ) معتقد است که روابط عمومی میدانی است که با اقشار گوناگونی چون سهامداران، دولت ها ، شرکت ها و … در ارتباط است و مجموعه ای از شیوه های ارتباطی مانند اینترنت، رسانه های چاپی و تبلیغات را به کار می گیرد. از دیدگاه این شرکت ، روابط عمومی فنی است که به شما می گوید چگونه از امور شرکت خود به ویژه از کیفیت محصولات و خدمات آن از طریق پیام رسانی در رسانه ها با دیگران سخن بگویید.
هیل و نولتون در سال1927 تاسیس شد و هم اکنون مقر آن در نیویورک است. این شرکت با 66 نمایندگی در 35 کشور جهان ، یکی از پیشروان روابط عمومی در عرصه بین المللی و یکی از بزرگ ترین گروه های خدماتی دنیا در زمینه ارتباطات محسوب می شود که خدمات خود را در سه سطح ملی ، چند ملیتی و بین المللی ارائه می دهد.
هیل و نولتون به کسانی که در این عرصه خواهان ارائه خدمات متفاوتی نسبت به سایر کشورها هستند ، راه کارهایی را ارائه می دهد و با به خدمت گرفتن منابع و دانش متخصصین این حوزه سعی در نیل به اهداف واقعی خود دارد. خدمات و هم کاری های این شرکت در زمینه های مالی ، روابط عمومی ، فنآوری ، بازاریابی ، ارتباطات شبکه و امور دارویی است.
|
نظر بدهید