همدلی روابط‌عمومی‌ها، اتاق فرمان افکار عمومی در صنعت گاز ایران
نشست روابط‌عمومی‌های شرکت انتقال گاز ایران با محوریت هم‌افزایی ارتباطی، شفافیت، مدیریت بحران و تحول دیجیتال برگزار شد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در نشست روابط ‌عمومی‌‌های ستاد و مناطق عملیاتی، همدلی و هم‌افزایی روابط‌عمومی‌ها را اتاق فرمان افکار عمومی در شرکت انتقال گاز ایران عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، نشست روسای روابط عمومی و کارشناسان خبر و رسانه شرکت انتقال گاز ایران و مناطق ده‌گانه، با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد شرکت و جمعی از مدیران صنعت گاز، به میزبانی منطقه ۴ عملیات انتقال گاز ایران در مشهد مقدس، طی روزهای ۱۷ و ۱۸ شهریور برگزار شد.

بنا به این گزارش، این گردهمایی با هدف هم‌اندیشی، تبادل تجربه‌ها و بررسی راهکارهای ارتقای فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای در حوزه انتقال گاز ایران شکل گرفت.

پیمان خضرایی، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، در این نشست با تشریح نقش راهبردی روابط‌عمومی‌ها به عنوان “اتاق فرمان فکری”، بر چهار محور کلیدی، شفافیت و پاسخگویی به موقع، بهره‌گیری از ابزارهای دیجیتال، مدیریت بحران‌های ارتباطی و برنامه‌ریزی دقیق برای شناسایی و تحقق اهداف کلان شرکت تأکید کرد و عملکرد آنان در فرهنگ‌سازی و اعتمادسازی موفق زمستان گذشته را نمونه بارز این هنر دانست و بر اهمیت استمرار این مسیر تأکید کرد.

وی در ادامه به نقش حیاتی روابط عمومی‌ها در مدیریت بحران‌های ارتباطی تاکید کرد و افزود: هرگونه تأخیر یا سکوت در مواجهه با حوادث، هزینه‌های جبران‌ناپذیری برای سازمان به همراه دارد، بهترین فرد برای اعلام گزارش اولیه یک حادثه، روابط عمومی یا سخنگوی مجموعه است.

خضرایی بر اهمیت استفاده از تحول دیجیتال، هوش مصنوعی و ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی تأکید کرد و گفت: “در دنیای امروز که چشم، اول می‌بیند و سپس گوش می‌شنود، باید با ابزارهای دیجیتال، سرعت و کیفیت خبررسانی را تقویت کرد.”

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران همچنین بر مستندسازی و بایگانی مکانیزه فعالیت‌ها تأکید کرد و با انتقاد از نبود یک آرشیو جامع و کامل، گفت: انتظار می‌رود با وجود تعمیرات و عملیات‌های مختلف در شبکه انتقال گاز، مستندات تصویری و خبری قابل دسترس در روابط عنومی‌ها وجود داشته باشد.

مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز ایران: همدلی خبرنگاران، سرمایه ارزشمند انتقال گاز

احمد امتحانی، مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز ایران، در این نشست با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران گفت: خبرنگاران این صنعت عظیم، با همدلی و همگرایی، می‌توانند جایگاه والای شرکت انتقال گاز را در افکار عمومی تثبیت کنند.

رییس روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران: استمرار نشست‌ها، راه هموار تعاملات اثربخش

سید محمود حسینی، رئیس روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد روابط عمومی گفت: همدلی و هم‌افزایی دستاورد اصلی نشست‌های روابط عمومی است. امیدواریم استمرار این نشست‌ها زمینه‌ساز اجرای برنامه‌های خلاقانه و تعاملات اثربخش در آینده باشد.

رییسHSED شرکت انتقال گاز ایران: روابط‌عمومی، محور اعتمادسازی در بحران‌ها
شهرام سروری، رئیس HSED شرکت انتقال گاز ایران، با تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق در حوزه ایمنی و محیط زیست اظهار کرد: روابط‌عمومی می‌تواند با انتقال شفاف سیاست‌ها و اقدامات ایمنی، اعتماد عمومی را جلب کند. در زمان بحران نیز نقش حیاتی در مدیریت صحیح اطلاعات و کاهش نگرانی‌ها ایفا می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی : انتقال گاز گمنام اما خوشنام
حسن افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی، با قدردانی از خدمات کارکنان انتقال گاز بیان داشت: افتخار می‌کنم که این مجموعه، با وجود گمنامی، در زمستان سال گذشته سنگ تمام گذاشت. تلاش‌های این عزیزان در سنگر خدمت ستودنی است و آنان واقعاً با وجود گمنامی خوشنام هستند.

سرپرست روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران: المپیاد بهره‌برداران نماد همدلی و کار تیمی
مهدی ستایشگر، سرپرست روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، نیز در این نشست گفت: باعث افتخار و خرسندی اینجانب بود که در بیش از ۱۴ سال در کنار همکاران خوبم در منطقه۳ عملیات بودم و با تلاش و برنامه ریزی توانستیم در حوزه ارتباطات و تعاملات درون و برون سازمان، گام‌های موثری برداریم و در طول این سالها سعی کردیم که اقدامات و فعالبت‌های ارزشمند همکارانم را منعکس نماییم.

وی به برگزاری المپیاد بهره‌برداران تاسیسات تقویت فشار گاز در منطقه ۳ عملیات، اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری این المپیاد نمادی از قدرت همدلی، کار تیمی و فراتر از انتظار بود.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

انتهای پیام/