شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || همایش روابط عمومی برای مردم توسط اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد و با سخنرانی دکتر احمد یحیایی ایله ای برگزار شد.
در این همایش علمی که بیش از یکصد نفر از مدیران و کارشناسان مجموعه شهرداری مشهد حضور داشتند، یحیایی ایله ای گفت: مردمداری فلسفه روابط عمومی است و اگر روابطعمومی در خدمت مردم نباشد زاید است و لزومی به وجود آن در سازمان نیست.
چهره ماندگار روابط عمومی ایران با بیان اینکه شهرداری بایستی در عملیاتی کردن مردمداری نهاد و سازمانی پیشگام باشد، ابراز کرد: روابط عمومی در بهترین وضعیت خود بایستی فرایندهای ارتباطی مردم با سازمان را اصلاح، تسهیل و کوتاه کند.
استاد علوم ارتباطات اشاره کرد: اطلاع رسانی دقیق و بموقع و پاسخگویی به مردم هر چند کار مجموعه یک سازمان است اما ترویج و ارزشمند سازی پاسخگویی سازمانی کار روابط عمومی است.
دکتر یحیایی ایله ای بیان کرد: روابط عمومی ها بایستی رویکردها و ابزار های نوین و پیشرفته ارتباطی را برای خدمتگذاری به مردم را به خدمت بگیرند و آگاه باشند که سرعت مهمترین مولفه خبررسانی، اطلاع رسانی و پاسخگویی به مخاطبان و مشتریان و مردم است.
#روابط_عمومی_در_متن
#سال_هوش_مصنوعی
انتهای پیام/
نظر بدهید