همایش آموزشی روابط‌عمومی در کرمان برگزار می‌شود

رئیس انجمن روابط عمومی استان کرمان گفت: همایش آموزشی پاسخگویی و مشتری‌فرمانی در روابط‌عمومی به‌مدت 12 ساعت در کرمان برگزار می‌شود.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مصطفی سلطانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش آموزشی پاسخگویی و مشتری‌فرمانی در روابط‌عمومی به‌مدت 12 ساعت در کرمان برگزار می‌شود.
وی بیان داشت: در جامعه‌ای که به‌سرعت در حال دگرگونی‌ است، آموزش نه‌تنها امری مطلوب است، بلکه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که مدیران و کارکنان باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.
رئیس انجمن روابط عمومی استان کرمان ادامه داد: با هدف توانمندسازی مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی و نهادهای مختلف مصمم به برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه روابط‌عمومی در نیم‌سال دوم سال جاری هستیم.
سلطانی اضافه کرد: با توجه به وظایف مهمی که روابط‌عمومی‌ها در بخش درون و برون‌سازمانی دارند و تکریم ارباب‌رجوع و مشتریان در بخش برون‌سازمانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است با همکاری اداره کل آموزش و پژوهش و اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمان همایش آموزشی پاسخگویی و مشتری‌فرمانی در روابط‌عمومی به‌مدت 12 ساعت همراه با صدور گواهینامه طی مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در همایش آموزشی پاسخگویی و مشتری‌فرمانی در روابط‌عمومی موضوعاتی چون اهمیت، اهداف و انواع پاسخگویی و شرورت پاسخگویی به مردم از دیدگاه امام علی(ع) و وظایف مدیر و کارکنان روابط‌عمومی نسبت به ارباب‌رجوع آموزش داده می‌شود.
مشاور استاندار کرمان خاطرنشان کرد: مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های دولتی، اجرایی، قضایی، نهادها، سازمان‌ها و رسانه‌ها می‌توانند درخواست شرکت در همایش آموزشی پاسخگویی و مشتری‌فرمانی در روابط‌عمومی را به شماره 2220151 و یا نشانی Anjomanpr@yahoo.com ارسال کنند.


منبع: فارس