هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی

سه شنبه، نهمین دوره سالانه هفته رسانه‌های اجتماعی دانشگاه تگزاس برگزار می شود: از هجدهم فوریه تا پنج شنبه، بیستم فوریه.

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| سه شنبه، نهمین دوره سالانه هفته رسانه‌های اجتماعی دانشگاه تگزاس برگزار می شود: از هجدهم فوریه تا پنج شنبه، بیستم فوریه.


به گزارش سرویس ترجمه شارا، بحث ها و سخنرانی ها به موضوع دروغ پراکنی و اطلاعات ناصحیح در رسانه های اجتماعی و تاثیر و آینده بازاریابی رسانه ای و برندینگ در سازمان ها، شرکت ها، تیم های ورزشی و همچنین ورزش های مجازی مانند Call of Duty و Fortnite می پردازند.


روز پنجشنبه، گروه های دانشجویی تبلیغات و روابط عمومی دانشگاه تگزاس جلسه ای را با عنوان “ساخت برند مسافرتی لوکس با بودجه محدود: چگونه می توان در سال 2020 در رسانه های اجتماعی دنبال کنندگان را افزایش داد” حمایت مالی می کنند.


این برنامه با حضور کیتلین ریدل، رهبر رسانه های اجتماعی The Points Guy برگزار می شود. این وبسایت و وبلاگی برجسته در زمینه سفر است که بر جوایز خطوط هواپیمایی و بررسی کارت های اعتباری متمرکز است.


برنامه کامل شامل زندگینامه سخنرانان در وبسایت UT Social Media Week قابل دسترس است.


 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)