هشت کتاب جدید انتشارات «کارگزار روابط عمومی» منتشر می‌شود

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انتشارات «کارگزار روابط عمومی» هشت کتاب جدید در حوزه روابط عمومی منتشر می‌کند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) انتشارات «کارگزار روابط عمومی» هشت کتاب جدید در حوزه روابط عمومی منتشر می‌کند.

 

این کتاب‌ها عبارتند از:


1- مدیریت مستندسازی در روابط عمومی تالیف مهدی باقریان: این کتاب در دو بخش و یازده گفتار و در 130 صفحه در قطع وزیری منتشر می شود.

در باره کتاب: اصول راهنمای مذکور به ما می‌آموزد که دوران انباشت دانش فردی سپری شده و به سوی دورانی شتابان در حال حرکت هستیم که به آن دوره ثبت و نگهداری دانش می‌گویند: یعنی دوره نظام‌یافته مدارک و سوابق و تجربیات ارزشمند و انتقال صحیح آن به سایرین در ابعاد وسیع برای جلوگیری از تکرار روش‌های خوب قبلی، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، بهره‌گیری از دانش و تجربیات گذشته، کیفی‌سازی فعالیت‌ها و در نهایت بهبود عملکرد و بالا بردن کیفیت زندگی.
اما وضع و حال مستندسازی در حوزه گرانقدر روابط‎ عمومی به گونه دیگری است و متأسفانه باید اقرار کرد که در سال‌های اخیر، این موضوع به صورت هدفمند و روشمند مورد توجه کارگزاران روابط ‎عمومی واقع نشده است. همچنین این امر موجب گردیده تا ثبت و ضبط فعالیت‌ها و مطالب ارزشمند مورد غفلت قرار گیرد. در حالی که امروزه غالب کشورهای مترقی در حوزه روابط‎ عمومی، ارزش و اهمیت ویژه‌ای برای مستندسازی قایل بوده و سرمایه‌گذاری قابل توجهی در این بخش انجام می‌دهند.
 

2- سخنرایی های برگزیده عصر ما تالیف های‌ول ویلیامز ترجمه زهرا بابازاده گان: این کتاب در 128 صفحه و در قطع وزیری رنگی منتشر می شود.

در باره کتاب: سخنرانی‌هایی که در این کتاب آمده و محلّ بحث واقع شده جریان اندیشه‌ها و هماهنگی قدرت‌هایی را منعکس می‌سازد که جهان امروز ما را پدید آورده است. بیشتر این سخنران‌ها توسّط سیاست‌مداران و رهبران ملّی ایراد شده که مقصود آنها بیان فوریت پیامشان و صحّت حقیقت آنها بوده است. بسیاری از آنها به نحوی مردم‌سالارانه و با کلام خود بر مسند قدرت تکّیه زدند، و اساساً در اوج قدرت و نفوذ خویش سخن گفتند، انعکاسی از فصاحت و شیوایی در ترغیب دیگران است که در طول دوران شغلی تعلیم دیده‌اند.

3- استانداردهای روابط عمومی/ جلد سوم: این کتاب در 200 صفحه قطع رحلی که توسط جمعی از نویسندگان تهیه شده منتشر می شود.

در باره کتاب: این کتاب در دو بخش فرآیندها، راهنماها و استانداردها تهیه شده است.


4- آینده پژوهی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی: این کتاب در 192 صفحه قطع وزیری منتشر می شود.

در باره کتاب: این کتاب مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران است.


5- مدیریت پاسخگویی در روابط عمومی تالیف مهدی باقریان: این کتاب در 370 صفحه قطع وزیری منتشر می شود.

در باره کتاب: این کتاب دارای هفت بخش؛ تاریخچه پاسخگویی، پاسخگویی در ایران، طبیعت و تعریف پاسخگویی، نظریه های پاسخگویی، ارزیابی پاسخگویی و فرآیندها می باشد.

 

6مدیریت محتوا تالیف حسن ربیعی: این کتاب در 122 صفحه قطع وزیری منتشر می شود.

در باره کتاب: استانداردهای تولید محتوا، استراتژی محتوا، شیوه تولید محتوا، سیستم مدیریت محتوا، ویژگی های محتوای خوب، و غیره برخی بخش های این کتاب است.

 

7باور کن، روابط ‏عمومی مرده است؟ تالیف رابرت فیلیپس: این کتاب در 211 صفحه قطع وزیری منتشر می شود.

در باره کتاب: رابرت فیلیپس رئیس و مدیر ارشد اجرایی بخش اروپا، خاورمیانه و آفریقای اِدِلمن، بزرگترین مؤسّسۀ روابط عمومی جهان بود. او از بنیان‌گذاران جریکو چمبرز، مؤسّسۀ مشورتی و اندیشکدۀ راهبردهای مترقّی است و در سطوح عالی در زمینه‌های راهبرد، خطّ مشی، ارتباطات و ایجاد اعتماد به شرکت‌ها نظرات مشورتی عرضه می‌کند.

 

850 راز ترغیب و تشویق تالیف زهرا بابازاده گان: این کتاب در 172 صفحه قطع وزیری منتشر می شود.