هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فرصتی برای درخشش آثار انتشاراتی

این جشنواره در ۱۱ بخش مختلف از جمله ادبیات، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی/ بصری، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتالی، تبلیغات مکتوب، تحلیل محتوا، کارشناس برتر انتشارات روابط‌عمومی، نحوه ارایه آثار و بخش ویژه برگزار می‌شود.


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || انجمن متخصصان روابط‌عمومی با هدف ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های انتشاراتی و ایجاد محیط علمی و آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی، برگزاری “هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی” را در دستور کار خود قرار داده است.

این جشنواره در ۱۱ بخش مختلف از جمله ادبیات، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی/ بصری، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتالی، تبلیغات مکتوب، تحلیل محتوا، کارشناس برتر انتشارات روابط‌عمومی، نحوه ارایه آثار و بخش ویژه برگزار می‌شود.

متقاضیان می‌توانند تا تاریخ 20 مهر۱۴۰۲ آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

این جشنواره فرصتی ارزشمند برای روابط‌عمومی‌هاست تا آثار انتشاراتی خود را به معرض داوری قرار دهند و از نظرات متخصصان بهره‌مند شوند.

همچنین، این جشنواره می‌تواند به معرفی و ترویج آثار برتر انتشاراتی کمک کند و زمینه‌ای را برای رشد و توسعه این حوزه فراهم سازد.

دعوت به شرکت در جشنواره
انجمن متخصصان روابط‌عمومی از همه روابط‌عمومی‌های دولتی و خصوصی دعوت می‌کند تا در هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی شرکت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت انجمن به نشانی www.iaprs.ir مراجعه کنید یا با دبیرخانه جشنواره به شماره تلفن‌های – ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱) تماس بگیرید.

 

 

انتهای پیام/

<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>