نیویورک تایمز نیمی از درآمدش را مدیون اشتراک های دیجیتال است

شرکت نیویورک تامیز گزارش داد با کاهش شدید در سود آمد ناشی از اشتراک چاپی روبرو شده است.

به گزار گروه ترجمه شارا، سود ناخالص سه ماهه دوم از 20.1 میلیون دلار در سال گذشته به 9.2 میلیون دلار کاهش یافته است.

مجموع درآمد جاری 389 میلیون دلار بوده و تا 1.4 درصد افزایش یافته است و درآمد حاصل از تبلیغات 4.1 درصد افزایش یافته است.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) شرکت نیویورک تامیز گزارش داد با کاهش شدید در سود آمد ناشی از اشتراک چاپی روبرو شده است.


به گزار گروه ترجمه شارا، سود ناخالص سه ماهه دوم از 20.1 میلیون دلار در سال گذشته به 9.2 میلیون دلار کاهش یافته است.


مجموع درآمد جاری 389 میلیون دلار بوده و تا 1.4 درصد افزایش یافته است و درآمد حاصل از تبلیغات 4.1 درصد افزایش یافته است.

بخش فروش نیز با افزایش هزینه ها روبرو بوده است، این هزینه ها ناشی از افزایش مشارکت در سرمایه گذاری در بخش دیجیتال می باشد که به منظور افزایش اعتبار ناشر انجام شده است.
درآمد دیجیتال تبلیغات 3.4 درصد افزایش یافته است اما در بخش تبلیغات روزنامه چاپی 6.6 درصد کاهش را تجربه کرده است.


مارک تامپسون، رئیس و مدیر اجرایی این شرکت اعلام کرد: «ما رشد مدام تبلیغات و گردش درآمد دیجیتال را در سه ماهه اخیر شاهد بوده ایم.»


وی افزد: «اما می دانیم که هنوز کارهای بیشتری برای تحول در کسب و کار و افزایش رشد پایدار برای شرکت پیش رو داریم.»


نرم افزارهای کاربردی نیویورک تایمز فعالیت های دیجیتال را رشد می دهند.


نیویورک تایمز 32 هزار مشترک دیجیتال را در سه ماهه اخیر افزود، این نتایج متعاقب افزودن ویژگی هایی در نیویورک تایمز به دست آمده است.


نیویورک تایمز اکنون نرم افزار کاربردی را برای تلفن های همراه کاربران خود برنامه نویسی کرده است و هزینه هایی را از مشترکین منظم آن در ازای یک سری خدمات اطلاع رسانی دریافت می کند.


تامپسون، رئیس بی بی سی که از سال 2012 تا کنون مدیر اجرایی و رئیس نیویورک تایمز می باشد گفت: «ما با بازخوردهایی که از کاربران محصول دریافت کرده ایم تشویق شدیم، به ویژه رضایت بی بدیل مصرف کنندگان در درجه های مختلف از نرم افزار کاربردی نیویورک تایمز مشاهده می شود.»


تامپسون گفت: «اما، در حالیکه ما انتظار داشتیم پورتفولیو زمانی را برای ساخت اختصاص دهد، می خواستیم که به افزایش نرخ رشد فروش مشترکین نیز کمک کنیم، بنابراین در ماه های آینده، موارد جدیدی را برای اصلاح برخی موارد و تحقق این اهداف ارائه می دهیم.»


همانند سایر شرکت های رسانه ای، نیویورک تایمز تمرکز خود را از رسانه چاپی به سمت رسانه دیجیتال معطوف کرده است و سعی می کند از این طریق در فضای رقابتی از دیگر منابع خبری آنلاین عقب نماند.


منبع: http://www.bizcommunity.com/Article/196/23/116847.html
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)