شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || نهمین شماره نشریه راهبرد ارتباطات و روابط عمومی همراه با آخرین اخبار انتصابات، گزارش ها و مقالات تخصصی حوزه روابط عمومی منتشر شد.
عناوین مطالب و مقالات این شماره شامل پیام مدیرمسئول؛ نحوه ارزیابی و شاخص های انتخاب مدیران روابط عمومی، سخن سردبیر؛ گام به گام تا موفقیت و یادگیری، شاخص های انتخاب مدیران روابط عمومی، روابط عمومی ، پارکینگ مدیران بدون پست سازمانی نیست! ، راهکارهای نوین پاسخگویی به مخاطبان: از رسانه های خودکار تا سکوهای تعاملی، نقش، جایگاه و اهمیت پژوهش و افکارسنجی در روابط عمومی و تاثیر آن بر موقعیت روابط عمومی ها، روابط عمومی موفق و تقویت بهره وری سازمانی، نیروی انسانی پرتوان ، لازمه روابط عمومی قوی، از <<روابط خصوصی>> تا <<روابط عمومی>> و …
نشریه راهبرد بر خلاف رویه های موجود تلاش دارد تا انعکاس دهنده تمام نظرات علم و فن روابط عمومی و ارتباطات بوده و به عنوان رسانه ای فراگیر، محدودیت خاصی را در نظر نمی گیرد.
نشریه الکترونیکی راهبرد به مدیر مسئولی محمدرضا باقری و سردبیری حسین همدانی گلشن و با مشارکت مدیران، کارشناسان و اساتید روابط عمومی کشور به صورت ماهنامه منتشر می شود.
علاقه مندان می توانند جهت دریافت فایل الکترونیکی مجله به آدرس سایت موسسه روابط عمومی راهبرد به نشانی www.rahbord-pr.ir مراجعه نمایند.
انتهای پیام/
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
نظر بدهید