
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| تبلیغات روی نمای ساختمان.
این نوع تبلیغات در سیما و منظر شهری پدیده جدیدی است که با دو هدف نمایان شده است:
اول: دیدگاه اقتصادی و کسب درآمد از فضاها و نماهای ساختمانهای مشرف به بزرگراه ها و معابر که ظرفیت تبلیغات بازرگانی داشته باشد.
دوم: زیباسازی و کاهش آلودگی بصری از سیما و منظر شهری که در این صورت نمای ساختمانهای فرسوده قدیمی و در حال ساخت، با پوششی از مواد تبلیغاتی (بنر و فلکسی، مش و …) پوشانده میشود.
گاهی اوقات از این فضاها نیز بهره فرهنگی مد نظر است. ممکن است در یک پروژه «نماآگهی» همه دیدگاههای یاد شده مدنظر باشد (بحث کاهش آلودگی بصری، کسب درآمد و بهره فرهنگی).
|
نظر بدهید