نقش و تعامل مدیران روابط عمومی ها بیانگر هویت سازمان مربوطه است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه روابط عمومی بیانگر هویت سازمان مربوطه هستند گفت: نقش و کاربرد این افراد در ارزیابی و پویایی وضعیت کاری مدیران به سزا است.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه روابط عمومی بیانگر هویت سازمان مربوطه هستند گفت: نقش و کاربرد این افراد در ارزیابی و پویایی وضعیت کاری مدیران به سزا است.

به گزارش شارا از ایرنا، حمیدرضا گرشاسبی روز شنبه در جمع اعضای شورای روابط عمومی حوزه ها، ادارات و هیات های ورزشی استان تهران اظهارکرد: اعضای شورا می توانند با درایت، صبر و حساسیت خود باعث بالارفتن اطلاعات جامعه و عملکردی ادارات تحت پوشش خود می شوند.


وی گفت: در ارزیابی عملکرد ادارات کل استان های سال 93، تهران جایگاه اصلی خود را نداشت، لذا بایستی روابط عمومی های ورزش حوزه ها و ادارات تلاش داشته باشند تا همچون سال 94 عنوان برتر را کشور را به خود اختصاص دهند.


مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در این جلسه افزود: روابط عمومی ها برای المپین های تهران برنامه تبلیغی ارائه خواهند داد چرا که روابط عمومی اداره کل همچون سنوات گذشته به منظور ایجاد انگیزه و ارتقاء سطح کیفی و کمی روابط عمومی ها حوزه ها و ادارات و هیات های ورزشی استان، همزمان با آغاز هفته روابط عمومی برترین ها را معرفی خواهد کرد.


پیام نظر با اشاره به اینکه فرم های ارزیابی عملکرد ادارات و حوزه ها و هیات های استانی براساس شاخصهای ارسالی وزارت ورزش و جوانان طراحی شده، اضافه کرد: به طور حتم این مسئله موجب کاهش نواقص و منسجم شدن اطلاعات دریافتی از سوی روابط عمومی ها خواهد بود و امیدوارم که با ارزیابی دقیق و صحیح اعضای شورای روابط عمومی، برترین ها مشخص شوند.


نظر گفت: امسال برای ورزش تهران سالی مهم و بسیار حساس است چرا که در سال جاری 10سهمیه المپیکی تهران در ریو بزریل حضور می یابند.