نقش عشق بر دار قالی روابط عمومی: تقدیم به زنان ایرانی دست‌اندرکار این عرصه

  

روابط عمومی ایران(شارا)، خدیجه علی مددی کارشناس روابط عمومی شرکت پگاه تهرانحریر احساس زنانی که در چمبره کار روزانه همچنان ترد و روح‌نواز باقی می‌ماند،‌ خود قصه‌ای شگفت‌انگیز است. در جایی که فشار کار طاقت‌فرسا، گاه مردان را نیز به زانو درمی‌آورد ، هیچ از خود پرسیده‌ایم که زنان با کدامین نیروی اهورایی، فصل دوم کار خود را در خانه‌هاشان آغازگر می‌شوند؟ که چگونه با دم مسیحیایی خود رقص شعله‌های زندگی را فروزنده هستند؟ هم آنها که آتشگه همواره پا برجای زندگی را با همه عشق و ایثار، زنده
 و پرحرارت نگاه می‌دارند. هم آنها که نگاهبان آتش زندگی‌اند. بدون آنکه خم به ابرو آورند و یا از سوزش تاول رنج، شکوه‌ای کنند و در این راه،‌ بی‌تردید زنان ایرانی که در عرصه روابط عمومی دست‌اندرکارند، نقش هنرمندانه خود را بر دار قالی روابط عمومی و تنها با تأسی از بزرگانی همچون فاطمه زهرا (س) می‌توانند سرافرازانه ایفا کنند. بزرگ‌بانویی که عشق و از جان‌گذشتگی را برای زنان این مرز و بوم سرمشق است. روح بلندی که زمین خاکی برایش تنگ و کوچک می‌نمود و از دامن پاک و مطهرش فرزندانی نشسته بر تارک تاریخ بشریت ظهور کردند. برگزاری نخستین همایش زن
 و روابط عمومی را به تمامی همکاران و بانوانی که می‌کوشند تا همچون رهروی صدیق، حضور پربرکت ایشان را در لحظه لحظه زندگی و کار متجلی سازند به فال نیک باید گرفت. امید آن داریم که با ترسیم فضای مطلوب و با انجام تحقیقات و نظریه‌پردازی‌های متقن علمی ، به بازتعریفی مجدد از نحوه فعالیت زنان در عرصه روابط عمومی دست یابیم.
 آمین یارب العالمین