نقش روابط‌عمومی در شرکت‌های بین‌المللی قرن 21

پروفسور پاول. ای. آرجنتی – من دیگر اعتقاد ندارم که شرکت‌ها خود قادر به برقراری ارتباط باشند و شرکت‌های شما سعی می‌کنند تا به واسطه متمرکز شدن بر موضوعاتی مانند جهانی‌شدن با دیدگاهی استراتژیک‌تر به تثبیت جایگاه خود بپردازند. آن‌چه از شما می‌خواهم این است که به طرحی درباره سال‌های آتی که در نوشته‌ها، مشاوره‌ها و تدریسم انعکاس یافته نگاهی دقیق بیاندازید.

اگر کسی به من گفته بود که من در سال 1994 پس از اعلام نظرم درباره ارتباطات شرکتی این‌جا (در این کنفرانس) خواهم بود، هرگز سخن او را باور نمی‌کردم. من اصرار داشتم به تخریب تمامی تفکرات قدیمی درباره این‌که شرکت‌ها چگونه ارتباط برقرار می‌کنند، بپردازم. من در مقاله‌ام با عنوان «ارتباطات شرکتی» عمداً سعی داشتم تا خود را از روابط‌عمومی دور نگه دارم. اما خدا می‌داند که روابط‌عمومی خودش از من فاصله گرفت.


آمدنم به این‌جا بیان‌گر این است که زمانه چه‌قدر تغییر کرده است. من دیگر اعتقاد ندارم که شرکت‌ها خود قادر به برقراری ارتباط باشند و شرکت‌های شما سعی می‌کنند تا به واسطه متمرکز شدن بر موضوعاتی مانند جهانی‌شدن با دیدگاهی استراتژیک‌تر به تثبیت جایگاه خود بپردازند. آن‌چه از شما می‌خواهم این است که به طرحی درباره سال‌های آتی که در نوشته‌ها، مشاوره‌ها و تدریسم انعکاس یافته نگاهی دقیق بیاندازید.


و آن این است که زمینه فعالیت‌مان را مدنظر قرار دهیم که آیا روابط عمومی، ارتباطات شرکتی یا امور عمومی است. ما احتیاجی به تاکتیک‌‌گرایان نداریم، بلکه استراتژیست‌ها هستند که برای ما مهم‌اند.


بنابراین اجازه دهید 3 دلیلی که حضور بنده را در این جمع توجیه می‌کند خدمت‌تان عرض کنم. این که چرا من به شرکت‌های شما اعتقاد دارم و مهم‌تر این‌که چرا مشتریان شرکت‌های شما می‌خواهند از طریق تمرکز بر روش‌هایی استراتژیک‌تر در زمینه ارتباطات خود را احیا کنند.

فهرست مطالب
دلیل اول: عدم تمرکز کافی بر روی روش‌های استفاده از استراتژی
دلیل دوم: ابتدا به احیای خود بپردازید
دلیل سوم: شما دیدگاه وسیع‌تری دارید


 

لینک دانلود: https://kpri.ir/?p=7498