شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، به بررسی نقش حیاتی رسانهها در تبیین چشماندازهای سازمانی پرداخت و گفت: مدیریت موفق در عصر اطلاعات، فراتر از ابزارهای سنتی عمل میکند و با بهرهگیری از ظرفیتهای رسانهای، اهداف و دستاوردهای علمی را به افکار عمومی معرفی میکند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، دکتر فرشاد ارغوانی در سومین جلسه هماهنگی بزرگداشت روز خبرنگار، با اشاره به اینکه یک برنامه هرچقدر هم قوی باشد، اگر نتواند به درستی به جامعه معرفی شود، اثرگذاری لازم را نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: موفقترین مدیران، کسانی هستند که همراهی رسانهای دارند. این تعامل نه تنها به شفافیت میافزاید، بلکه به سازمانها کمک میکند تا روایت خود را به شکلی مؤثر به مخاطبان منتقل کنند.
وی در ادامه، نقد سازنده را یک ابزار ارزشمند برای رشد و بهبود معرفی کرد. به گفته او، رسانهها بهترین ابزار برای ارزیابی بیرونی عملکرد سازمانها هستند.
دکتر ارغوانی گفت: نقد سازنده اصحاب رسانه، فرصتی برای شناخت نقاط ضعف و بهبود عملکرد است. نقد دلسوزانه از سر دغدغه اجتماعی و برای بهتر شدن است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، در بخش دیگری از صحبتهای خود، از روابطعمومیهای واحدهای تابعه دانشگاه خواست که نقش فعالتری در سیاستگذاریها و استراتژیهای سازمانی حوزه مربوطه ایفا کنند. این رویکرد، روابط عمومی را به یک عنصر تأثیرگذار در تصمیمگیریهای کلان تبدیل میکند و وظیفه آن را از صرفاً «گزارشنویسی و عکاسی»، به «مشارکت در شکلدهی به روایت و تصویر سازمان» ارتقا میدهد.
دکتر ارغوانی همچنین از نشست تقدیر از اصحاب رسانه به عنوان یک «آزمایشگاه همکاری» نام برد و اظهار داشت: این نشست فرصتی است تا خبرنگاران به صورت مستقیم با دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه، از جمله فعالیتهای اساتید و دانشجویان، آشنا شوند و این روایتها را با دقت و عمق بیشتری به جامعه منعکس کنند. این همکاری دوجانبه، به غنای محتوای رسانهای و افزایش آگاهی عمومی کمک میکند.
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
انتهای پیام/
نظر بدهید