شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || رضا کربلائی: در حال حاضر ۱۲ شرکت تامین سرمایه در ایران فعالیت دارند و کالبدشکافی فرآیند ارتباطات در این بانکهای سرمایهگذاری به وضوح نشان از یک ضعف شناخت نسبت که کارکردهای روابط عمومی مدرن دارد چه اینکه اطلاعات کافی که به افزایش آگاهی ذینفعان منجر شود، تهیه و منتشر نمیشود.
واقعیت این است در عصر ارتباطات و رقابت فزاینده در بازارهای مالی، شرکتهای تأمین سرمایه (Investment Banks) به عنوان نهادهای تخصصی در تأمین مالی، افزایش سرمایه، ادغام و تملیک، و مشاوره سرمایهگذاری، نیازمند جایگاهی شفاف، معتبر و قابلاعتماد نزد ذینفعان خود هستند. در ایران، با توسعه بازار سرمایه و افزایش حجم معاملات مالی، شرکتهای تأمین سرمایه نقش فزایندهای در اقتصاد ایفا میکنند و برخورداری از رکن روابط عمومی مدرن به عنوان یکی از ابزارهای استراتژیک مدیریت ارتباطات، میتواند نقشی کلیدی در موفقیت پایدار این نهادها ایفا کند.
انتهای پیام/
نظر بدهید