نقش راهبردی روابط عمومی در تحقق مطالبات مردم و پیشرفت سازمان‌ها از نگاه معاون استاندار خراسان جنوبی
معاون سیاسی استانداری خراسان جنوبی روابط عمومی را ستون فقرات سازمان و تضمین‌کننده تحقق مطالبات مردم و موفقیت سازمان‌ها دانست.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با تأکید بر نقش کلیدی روابط عمومی، آن را عاملی تعیین‌کننده در موفقیت سازمان‌ها و تحقق ارتباط مؤثر میان مردم، رسانه‌ها و مسئولان دانست.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و کارگاه سواد رسانه‌ای که روز دوشنبه و با حضور حسین شرافتی‌راد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، بر جایگاه راهبردی روابط عمومی در ساختار اداری و اجتماعی تأکید شد.

شرافتی‌راد در این نشست، روابط‌عمومی را صرفاً یک بخش تبلیغاتی ندانست و گفت: روابط عمومی ستون فقرات هر سازمان است؛ ظرفیتی برای خنثی‌سازی تهدیدات، تبدیل چالش به فرصت، و تضمین موفقیت مدیران و تحقق اهداف سازمانی.

وی افزود: روابط ‌عمومی موفق، سازمان موفق را می‌سازد؛ باید با حضوری فعال، آگاهانه و دلسوزانه در جامعه هدف و فضای رسانه‌ای، پاسخگوی مطالبات مردم و انعکاس‌دهنده عملکردها باشد.

معاون استاندار بر ضرورت تعامل مستمر و سازنده بین دولت، مردم و رسانه‌ها تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: انتقاد و شکایت، سرمایه‌های اجتماعی برای اصلاح امور هستند نه تهدید.

وی همچنین حضور مدیران در میدان، شنیدن صدای واقعی مردم و تصمیم‌گیری بر اساس مطالبات عمومی را لازمه توسعه متوازن استان عنوان کرد و گفت: روابط عمومی آگاه و مردمی، در این مسیر نقش تسهیل‌گر و راهبردی دارد.

در پایان این نشست، شرافتی‌راد با تقدیر از تلاش‌های فعالان روابط عمومی، از آنان خواست تا با خلاقیت، تعهد و هوشمندی، پل ارتباطی مؤثری بین مردم و مسئولان باشند و در مسیر توسعه و امیدآفرینی در جامعه گام بردارند.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

انتهای پیام/