نقش تاثیرگذار روابط‌عمومی در تحقق اهداف بیمه رازی

مراسم تودیع ناصرالدین اسلامی‌فرد مدیر سابق روابط‌عمومی بیمه رازی با حضور علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی و معاونان شرکت برگزار و از زحمات و نوآوری‌های اسلامی‌فرد تقدیر و تشکر شد.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| مدیرعامل بیمه رازی گفت: روابط‌عمومی در تحقق اهداف بیمه رازی و اجرای هرچه بهتر چرخش‌های استراتژیک نقش تاثیرگذاری دارد.
 
  به گزارش روابط‌عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، مراسم تودیع ناصرالدین اسلامی‌فرد مدیر سابق
روابط‌عمومی بیمه رازی با حضور علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی و معاونان شرکت برگزار و از زحمات و نوآوری‌های اسلامی‌فرد تقدیر و تشکر شد.
 
 در حاشیه این مراسم دکتر جباری- مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه حوزه روابط‌عمومی در بیمه رازی دارای جایگاه قابل توجهی است، یادآور شد: در پی تغییرات مدیریتی در انتهای سال ۱۳۹۹ و با حضور آقای اسلامی‌فرد، فعالیت روابط‌عمومی در خدمت سیاست‌های شرکت قرار گرفت و در چرخش استراتژیک بازاریابی مبنی بر چرخش استراتژیک از بازاریابی محافظه کارانه به بازاریابی تهاجمی برای توسعه کمی و کیفی پرتفوی شرکت بر اساس مدل ریسک، واحد روابط‌عمومی بسیار همراه و حامی بود و این واحد در راستای اهداف کلان شرکت بسیج شد.
 
 جباری با تاکید بر اینکه دستاوردهای روابط‌عمومی در آمار کمی و کیفی شرکت مشهود است، خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی بیمه رازی به صورت گروهی و با تکیه بر خرد جمعی کار خود را پیش برده و امید است با تلاش مضاعف فعالیت‌ها و پیشرفت‌های شرکت بیمه رازی در سال جاری به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود.