نقش بازاریابان جدید

اوگی رِی – تنها بر پیام رسانی برای مخاطب بیرونی تمرکز نمی کند، بلکه با قسمت فروش، خدمات مشتری، و منابع انسانی در ارتباط خواهد بود و درباره معرفی نام تجاری در هر تماس با مصرف کننده، هر توئیت و هرگونه معرفی محصولات با آن ها به بحث و بررسی خواهد نشست،

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) نقش بازاریابان جدید عبارت است از:
• تنها بر پیام رسانی برای مخاطب بیرونی تمرکز نمی کند، بلکه با قسمت فروش، خدمات مشتری، و منابع انسانی در ارتباط خواهد بود و درباره معرفی نام تجاری در هر تماس با مصرف کننده، هر توئیت و هرگونه معرفی محصولات با آن ها به بحث و بررسی خواهد نشست،


• تنها به فکر تنظیم پیام های خلاق نیست بلکه برنامه های تبلیغاتی تهیه می کند که انعکاس تجربه واقعی از محصولات و خدمات هستند،


• برنامه ارتباطی پی در پی برای کل یک سال تنظیم نمی کند بلکه در گفتگوهای دائم التغییر با مصرف کنندگان مشارکت خواهد کرد،


• تعداد دوستان، بازدید از صفحات و خوانندگان را نمی شمارد بلکه تغییر رفتار مصرف کنندگان را اندازه گیری می نماید،


• تنها به صحبت کردن با مصرف کنندگان نمی پردازد بلکه گوش فرا می دهد و وارد یک رابطه یک به یک می شود،


• به جای ساختن برنامه تبلیغاتی روابط می سازد،


• به جای ایجاد تأثیر، تجربه می آفریند، و


• فضا و زمان را از رسانه ها نخواهد خرید بلکه آن را به دست خواهد آورد.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)