شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– نقش بازاریابان جدید عبارت است از:
• تنها بر پیام رسانی برای مخاطب بیرونی تمرکز نمی کند، بلکه با قسمت فروش، خدمات مشتری، و منابع انسانی در ارتباط خواهد بود و درباره معرفی نام تجاری در هر تماس با مصرف کننده، هر توئیت و هرگونه معرفی محصولات با آن ها به بحث و بررسی خواهد نشست،
• تنها به فکر تنظیم پیام های خلاق نیست بلکه برنامه های تبلیغاتی تهیه می کند که انعکاس تجربه واقعی از محصولات و خدمات هستند،
• برنامه ارتباطی پی در پی برای کل یک سال تنظیم نمی کند بلکه در گفتگوهای دائم التغییر با مصرف کنندگان مشارکت خواهد کرد،
• تعداد دوستان، بازدید از صفحات و خوانندگان را نمی شمارد بلکه تغییر رفتار مصرف کنندگان را اندازه گیری می نماید،
• تنها به صحبت کردن با مصرف کنندگان نمی پردازد بلکه گوش فرا می دهد و وارد یک رابطه یک به یک می شود،
• به جای ساختن برنامه تبلیغاتی روابط می سازد،
• به جای ایجاد تأثیر، تجربه می آفریند، و
• فضا و زمان را از رسانه ها نخواهد خرید بلکه آن را به دست خواهد آورد.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید