نظرسنجی: رهبران شرکت در مورد اینکه چه کسی باید بر ارتباطات داخلی نظارت کند، اختلاف نظر دارند

بیش از 40 درصد از مدیران عامل مورد بررسی معتقدند که مسئولیت اصلی ارتباطات داخلی شرکت خود را بر عهده دارند، در حالی که 51 درصد از مدیران ارشد ارتباطات گفتند که کنترل پیام‌ها را در دست دارند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| آیا این کار یک مدیر عامل است؟ یا باید این نقش توسط رهبران ارتباطات – یا متخصصان منابع انسانی انجام شود؟

به گزارش شارا، یک نظرسنجی جدید از HarrisX و Ragan Communications نشان می‌دهد که جنگ قدرت در مورد اینکه دقیقاً چه کسی باید بیشترین مسئولیت پیام‌های داخلی را بر عهده بگیرد، در جریان است.

بیش از 40 درصد از مدیران عامل مورد بررسی معتقدند که مسئولیت اصلی ارتباطات داخلی شرکت خود را بر عهده دارند، در حالی که 51 درصد از مدیران ارشد ارتباطات گفتند که کنترل پیام‌ها را در دست دارند.

این یافته فقدان شفافیت نگران کننده در مورد نقش ها، مرزها و مسئولیت ها را برجسته می کند. که اگر به آن توجه نشود، می تواند استراتژی ارتباطات داخلی را مختل کند و احتمالاً به آینده شغلی شما آسیب برساند.

 

منبع فارسی:

شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

13 دسامبر 2021