
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– معاون اجرایی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) با بیان اینکه نظر سنجی و اطلاع داشتن اصل و ارکان روابط عمومی دستگاه ها هستند، گفت: اگر روابط عمومی از نظرسنجی استفاده نکند، ضریب خطای زیادی در بلند مدت در کار دستگاه اجرایی بوجود خواهد آمد.
به گزارش شارا، ابراهیم شیرعلی روز چهارشنبه در سمینار تخصصی روابط عمومی های استان در دانشگاه شهرکرد افزود: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، چشم بینای دستگاه اجرایی است.
وی، با اشاره به اینکه روابط عمومی باید تعاملی باشد، افزود: این بخش از دستگاه یا سازمان به عنوان بازوی مدیر و هماهنگ کننده همه امور اداره باید عمل کند و روابط عمومی باید به مشتریان و مردمی که به آن رجوع می کنند، پاسخگویی شفاف و به موقع داشته باشد.
معاون اجرایی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) با بیان اینکه روابط عمومی مبتنی بر دانایی، مولفه های رسیدن به توسعه را فراهم می کند، افزود: مدیران و مسئولان روابط عمومی ها باید تولید ایده و دانش کنند و بتوانند آن تفکر نو را در سازمان بکار گیرند.
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری نیز در این کارگاه آموزشی گفت: روابط عمومی باید نهادی یاری دهنده و تسهیل گر رسانه ها و مردم در سازمان و دستگاه اجرایی باشد.
سیروس رضایی ، با بیان اینکه آموزش یکی از رسالت های اصلی جهاد دانشگاهی است، تاکید کرد: در این مرکز علمی تلاش می شود در زمینه آموزش و پژوهش با دستگاه ها و سازمان های مختلف ارتباط ایجاد شود.
به گزارش ایرنا، سمینار یک روزه تخصصی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری با همت جهاد دانشگاهی و استانداری چهارمحال و بختیاری درسالن خیام دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
|
نظر بدهید