نشست ملی دبیران و مدیران روابط‌عمومی ورزش‌های همگانی در مشهد برگزار شد
این گردهمایی، نقطه آغاز دوره‌ای تازه برای تقویت ارتباطات رسانه‌ای، انسجام پیام و نقش‌آفرینی روابط‌عمومی در توسعه ورزش همگانی کشور است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || این نشست با حضور علی خلیلی رئیس فدراسیون، امیررضا آذریان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی، امیر زارعی مدیرکل ورزش و جوانان استان، علیرضا مهدوی دبیرکل فدراسیون، رضا خسروی عضو هیئت رئیسه و مشاور رسانه‌ای فدراسیون و حامد حسین‌زاده مدیر روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، گردهمایی مشترک دبیران و مدیران روابط‌عمومی هیئت‌های ورزش‌ همگانی کشور روز پنجشنبه ۲۹ آبان به میزبانی هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی و با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مدیران و فعالان رسانه‌ای حوزه ورزش همگانی در مشهد برگزار شد.

علی خلیلی رئیس فدراسیون در این نشست با قدردانی از تلاش‌های هیئت‌های استانی اظهار داشت: استان‌ها در اجرای برنامه‌های همگانی زحمات فراوانی می‌کشند و هماهنگی برنامه‌ها در شهرستان‌ها بسیار دشوارتر از تهران است. خروجی همه این تلاش‌ها در تولیدات روابط‌عمومی جلوه‌گر می‌شود. لازم است به یک نوع متن رسانه‌ای بسنده نکنیم و شیوه‌های نوین تولید محتوا را به‌کار گیریم.

او همچنین بر ضرورت توجه به توسعه فرهنگ پیاده‌روی تأکید کرد و گفت: گامیران باید مبنای توسعه ورزش پیاده‌روی قرار گیرد و هر اقدامی در جهت توسعه سلامت عمومی با حمایت فدراسیون همراه خواهد بود.

امیر زارعی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز ضمن خیرمقدم به حاضران، بر اهمیت برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه ورزش همگانی تأکید کرد و گفت: این گردهمایی‌ها بستر تبادل تجربه و ارتقای فعالیت‌های عملیاتی هیئت‌هاست و امیدواریم همه عزیزان از مباحث طرح‌شده بهره‌مند شوند.

علیرضا مهدوی دبیرکل فدراسیون نیز با اشاره به اولویت‌های راهبردی فدراسیون افزود: توسعه فرهنگ ورزش روزانه و گسترش پیاده‌روی از طریق سامانه ماوا در دستور کار است. در شش ماه نخست سال، ۲۶ همایش پخش مستقیم در سراسر کشور برگزار شده است. همچنین روابط‌عمومی فدراسیون در دو سال اخیر از یک ساختار سازمانی به یک روابط‌عمومی روایت‌ساز تبدیل شده است.

رضا خسروی مشاور رسانه‌ای فدراسیون نیز بر ارزشمندی نگاه سلامت‌محور در ورزش همگانی تأکید کرد و گفت: هدف ما رسیدن به یک قالب رسانه‌ای واحد و مؤثر برای بهتر دیده‌شدن فعالیت‌های هیئت‌هاست تا با انسجام رسانه‌ای، توسعه ورزش همگانی سرعت بیشتری بگیرد.

در ادامه حامد حسین‌زاده مدیر روابط‌عمومی فدراسیون با تشریح اقدامات رسانه‌ای فدراسیون اظهار داشت: هدف اصلی این گردهمایی ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌هاست و لازم است هیئت‌ها طبق اهداف فدراسیون عمل کنند. ایجاد کانال‌های مجازی مشترک، بازطراحی لوگوی فدراسیون و تمرکز بر اطلاع‌رسانی میدانی از اقدامات مهم این حوزه است.

این گردهمایی با بررسی راهکارهای افزایش اثرگذاری رسانه‌ای هیئت‌های استانی، تبادل تجربیات و ارائه آموزش‌های تخصصی در حوزه روابط‌عمومی به کار خود پایان داد.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

برای اطلاعات بیشتر درباره روابط عمومی و اخبار سازمان‌های مختلف، می‌توانید به وبسایت شارا مراجعه کنید.

انتهای پیام/