شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || شهاب روزبهانی، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران؛ در دیداری صمیمی با کارکنان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران؛ با اشاره به نقش کلیدی و ساختاری روابط عمومی در نظام تعلیم و تربیت و ارتقای کیفیت سازمان ها؛ بر تولید محتواهای پویا، جذاب و هدفمند با هدف تاثیرگذاری اثربخش بر مخاطبان تاکید کرد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران؛ روزبهانی در این نشست که شفیعی پور، مشاور مدیرکل نیز حضور داشت؛ با بیان اینکه روابط عمومیها اصلیترین حلقه ارتباطی بین مدیران و مردم هستند؛ نقش برجسته روابط عمومی ها را مهم برشمرد و افزود: روابط عمومی موتور محرک سازمان دانسته که تمامی فعالیتها و خروجیهای آموزش و پرورش از طریق آن به جامعه منتقل میشود.
روزبهانی در خصوص اهمیت انعکاس و پوشش خبری خوب اخبار دانش آموزان و مناطق گفت: بازتاب اخبار دانش آموزان و مناطق نقش بسزایی در ایجاد انگیزه، تقویت روحیه دانشآموزان و فرهنگیان، و همچنین بهبود تصویر عمومی نظام آموزشی دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اهمیت بالای روابط عمومی در نظام آموزش و پرورش و نقش آن در ایجاد ارتباط مؤثر با جامعه و مخاطبان؛ با اشاره به اهمیت تولید محتوا، گفت: ارائه پیامهای آموزشی و پرورشی بهصورت منظم و خلاقانه میتواند ارتباط مؤثری با فرهنگیان و اولیا ایجاد کند.
روزبهانی تصریح کرد روابط عمومیها باید با تولید محتوای هدفمند و جذاب و استفاده از ظرفیت های مجازی به نیازهای اطلاعاتی فرهنگیان و دانشآموزان پاسخ دهند. مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با قدردانی از تلاشهای کارکنان روابط عمومی، ابراز امیدواری کرد که با بهبود کیفیت محتوا و اطلاعرسانی، جایگاه آموزش و پرورش در جامعه بیش از پیش تقویت شود.
بنا بر این گزارش شفیعی پور؛ مشاور مدیرکل آموزش و پرورش نیز در سخنانی با بیان اینکه تبیین، اطلاعرسانی و اقناع افکار عمومی از وظایف کلیدی روابط عمومیها است گفت: در حوزه آموزش و پرورش، مخاطبان بخش اعظم جامعه را تشکیل میدهند که این امر نقش روابط عمومی را پررنگ ساخته است.
وی با بیان این موضوع که جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دوران کنونی، از اهمیت ویژهای برخوردار است، افزود: در فضای رسانهای امروز که دشمن تمام توان خود را برای تشویش اذهان و جنگ رسانهای استفاده میکند، روابط عمومیها در خط مقدم این جنگ با تمام توان گام برداشتهاند.
انتهای پیام/
نظر بدهید