نشست روابط‌عمومی بانک‌ها در یزد؛ تأکید بر شفاف‌سازی خدمات بانکی و تقویت اطلاع‌رسانی اقتصادی
شفافیت خدمات بانکی و اطلاع‌رسانی مستمر، محور اعتمادسازی در اقتصاد است و روابط‌عمومی بانک‌ها باید نقش راهبری خود را در این مسیر تقویت کنند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نشست روابط عمومی بانک ها و دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان یزد به میزبانی سرپرستی بانک استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد، مدیر امور شعب بانک صادرات استان یزد در این مراسم با تبریک روز حسابدار به نقش روابط‌عمومیها در اطلاع رسانی عملکرد و فعالیت ها و جلب رضایتمندی مردم اشاره کرد و گفت: بانک ها در بخش اقتصاد نقش آفرینی می کنند و به همین دلیل مردم از این سیستم انتظاراتی دارند.

حسین شامس با بیان اینکه بانک ها آنچه را که قانون و دولت تکلیف کرده اجرا می کنند گفت: سیستم بانکی بیشترین خدمات را در بین بخش های دولتی و خصوصی ارایه می کند که باید به مردم اطلاع رسانی شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این نشست به تشریح اهداف وزارت اقتصاد در  زمینه پرداخت تسهیلات بانکی اشتغال و تولید پرداخت و گفت: سیاست های خوبی در این زمینه از سوی دولت تدوین شده و باید اطلاع رسانی لازم به مردم انجام شود.

احمد جعفری تاثیر گذاری فعالیت های بانک ها و بخش های اقتصادی با استفاده از ابزارهای روز اطلاع رسانی را یاد آور شد و گفت: روابط عمومی بانک ها باید از کانال های مختلف ارتباطی، فعالیت ها را شفاف سازی و منعکس کنند تا مردم از آن مطلع شوند.

مدیران روابط عمومی بانک ها و دستگاههای استانی وزارت اقتصاد نیز در این نشست ضمن طرح چالش ها، مسایل و مشکلات فراروی حوزه اطلاع رسانی بر رفع این چالش ها از طریق برگزاری مستمر نشست ها و دیدار با مدیران و صاحب نظران رسانه ها تاکید کردند.

در این نشست مقرر شد نشست های روابط عمومی بانک ها و دستگاههای استانی وزارت اقتصاد به طور مستمر برگزار شود و در خصوص چالش ها و شیوه اطلاع رسانی بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

برای اطلاعات بیشتر درباره روابط عمومی و اخبار سازمان‌های مختلف، می‌توانید به وبسایت شارا مراجعه کنید.

انتهای پیام/