نتفلیکس از مجموعه تبلیغات خود رونمایی کرد
نتفلیکس امیدوار است با این اقدام، تبلیغات را به روشی متفاوت از دیگر پلتفرم‌های استریمینگ مانند آمازون به بازار ارائه دهد.

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نتفلیکس به تازگی از مجموعه تبلیغات خود به نام “Netflix Ads Suite” رونمایی کرده است که قرار است در تاریخ 1 آوریل 2025 راه‌اندازی شود.

به گزارش شارا به نقل از AdExchanger،  این پلتفرم جدید شامل تکنولوژی‌های اختصاصی نتفلیکس است که به برندها این امکان را می‌دهد تا تبلیغات خود را به‌طور هدفمند و بر اساس داده‌های اعضا نمایش دهند. نیکول پانگیس، معاون تبلیغات نتفلیکس، در سخنرانی خود در رویدادی در نیویورک جزئیات بیشتری درباره این پلتفرم و ویژگی‌های آن ارائه داد.

 این پلتفرم با استفاده از SSP (پلتفرم عرضه خدمات) Magnite و سرور تبلیغاتی اختصاصی نتفلیکس، به برندها امکان می‌دهد تا تبلیغات شخصی‌شده‌ای را به مخاطبان ارائه دهند که با تجربه تماشای محتوای نتفلیکس همخوانی دارد. در این سیستم جدید، نتفلیکس همچنین تبلیغات را با استفاده از داده‌های دقیق و علایق فردی اعضا هدف‌گذاری می‌کند، به‌طوری که تجربه تبلیغاتی نه‌تنها مرتبط، بلکه جذاب نیز باشد.

نتفلیکس امیدوار است با این اقدام، تبلیغات را به روشی متفاوت از دیگر پلتفرم‌های استریمینگ مانند آمازون به بازار ارائه دهد. همچنین این شرکت به دنبال گسترش امکانات خود در زمینه تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده (Programmatic) و معرفی قالب‌های جدیدی مانند “تبلیغات توقفی” (pause ads) است.

انتهای پیام/