نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط‌عمومی‌‌ است

ناصر چاووشی با بیان اینکه، اهمیت کار روابط‌عمومی‌‌ همیشه برجسته و ویژه بوده است، گفت: نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط‌عمومی‌‌ است و امید است این نشست‌ها فرصت‌های بیشتری برای آشنایی دستگاه‌ها با یکدیگر فراهم شود.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| سرپرست بهزیستی استان اصفهان در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی‌‌ زیرمجموعه ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی استان استان اصفهان، گفت: نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط‌عمومی‌‌ است.

به گزارش روابط‌عمومی‌‌ اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ناصر چاووشی با بیان اینکه، اهمیت کار روابط‌عمومی‌‌ همیشه برجسته و ویژه بوده است، گفت: نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط‌عمومی‌‌ است و امید است این نشست‌ها فرصت‌های بیشتری برای آشنایی دستگاه‌ها با یکدیگر فراهم شود.

وی فاصله گرفتن مردم از رسانه‌های رسمی را از علل جنگ ترکیبی و شناختی کشور عنوان کرد و افزود: افزایش استفاده از رسانه‌های غیررسمی و بی اطلاعی مردم نیز از دلایل شرایط موجود در کشور است.

سرپرست بهزیستی استان اصفهان تاکید کرد: نقش روابط عمومی‌ها در انعکاس فعالیت‌ها بسیار حائز اهمیت بوده اما هنوز با تلاش و خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به جامعه هدف، خدمات بهزیستی ناشناخته مانده است که این فعالیت‌ها در فضای رسانه و افکار عمومی کمتر دیده می‌شود لذا شایسته است روابط‌عمومی‌ها نسبت به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

چاووشی گفت: روابط‌عمومی‌‌ امروز با روابط‌عمومی‌‌ پنج سال قبل نه از لحاظ اهمیت بلکه از لحاظ سختی کار متفاوت شده است

وی خاطرنشان کرد: هنر روابط‌عمومی‌‌ این است که هنرمندانه و مبتنی بر شناخت دقیق از مخاطب و جامعه با بهره گیری از ابزارهای جدید و نوین ارتباطی، فعالیت‌ها را منعکس کند.

سرپرست بهزیستی استان اصفهان با اشاره به رویکرد جدید و نامناسب در روابط عمومی‌ها ادامه داد: رویکرد جدیدی در روابط عمومی‌ها وجود دارد این است که؛ به جای اینکه سوژه؛ فعالیت و خدمات باشد، اقدامات مدیران است. اما مخاطب این را نمی‌پسندد و حتی واکنش منفی در پی دارد.

چاووشی تاکید کرد: البته این نکته به معنای حذف صد درصدی نیست چرا که مدیر یک مجموعه نماد آن بوده که فعالیت‌ها با او بروز و ظهور پیدا می‌کند ولی محدود شدن به مدیر یک خطای استراتژیک است. لذا باید بتوان ظریف و هنرمندانه فعالیت‌ها را منعکس کرد و برای جامعه به نمایش گذاشت.

وی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌‌ ادارات زیرمجموعه وزارت رفاه درخواست کرد تا سفیر و شریک اجتماعی بهزیستی در شناخت مردم نسبت به فعالیت‌های این دستگاه حمایتی- اجتماعی باشند.

به گزارش روابط‌عمومی‌‌، نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی‌‌ زیرمجموعه ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی استان صبح امروز به میزبانی بهزیستی استان اصفهان برگزار شد.