میزان مصرف رسانه‌های خبری چگونه در سال 2020 تغییر کرد؟

مرکز تحقیقات پیو، میزان مصرف رسانه‌های خبری ایالات متحده را در طول سال 2020 مورد بررسی قرار داد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| مرکز تحقیقات پیو، میزان مصرف رسانه‌های خبری ایالات متحده را در طول سال 2020 مورد بررسی قرار داد.

یافته های کلیدی عبارتند از:
برای اولین بار، روزنامه ها از تیراژ، درآمد بیشتری نسبت به
تبلیغات در سال 2020 کسب کردند.


در زمان اولیه، میانگین مخاطبان شبکه فاکس نیوز 61 درصد، سی ان ان 72 درصد و ام‌اس‌ان‌بی‌سی 28 درصد افزایش یافت.


میانگین مخاطبان اخبار شبانه شبکه، بین 7 تا 16 درصد و متوسط مخاطبان اخبار شب تلویزیون محلی، 4 درصد افزایش یافته است.