معرفی کتابهای پرطرفدار خارجی/ بازاریابی محتوا برای روابطعمومی
(نحوه ایجاد دید، تأثیر و اعتماد به برند در عصر اجتماعی امروز)
نویسنده: Trevor D. Young
شبکه اطلاع رسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| این کتاب می گوید آیا می خواهید صدا و پیام خود را به بازار منتقل کنید؟ تبدیل به کانال رسانه ای شوید و داستان هایی روابطعمومی بگویید!
ما در دنیای پر سرعت و دیجیتالی زندگی می کنیم که با بهم ریختگی هایی از برندها روبه رو هستیم که می گویند چقدر عالی هستند. زیاد جای تعجبی نیست که مصرف کنندگان بسیار بدبین و بی اعتماد باشند.
آنها از تبلیغات بی معنی و پیام های تبلیغاتی بیزار هستند. آنها به هیچ وجه به شما یا شغل شما اهمیت نمی دهند، زیرا شما به آنها اهمیت و اطلاعات لازم را نداده اید.
در همین حال، بازاریابان و روابطعمومی ها شروع به پذیرش این مسئله می کنند که بسیاری از روش هایی که برای دستیابی به مشتریان و تأثیر گذاران بالقوه استفاده کرده اند، دیگر کارایی لازم را ندارند. بیاموزید که چگونه از قدرت روابطعمومی و بازاریابی محتوا استفاده کنید تا بتوانید شناخت، تأثیر و اعتبار کسب و کار، سازمان یا برند شخصی خود را بشناسانید.
منبع: کتاب سال روابطعمومی/ انجمن متخصصان روابطعمومی
|
نظر بدهید