معرفی کتابهای پرطرفدار خارجی/ بازاریابی برای بخش عمومی

نگارش کتاب توسط یک متخصص بازاریابی دیجیتال انجام شده است، بخش بازاریابی عمومی بخش راهنمای نهایی برای آژانس های دولتی، سیاستمداران، احزاب سیاسی و سازمان های غیردولتی در مورد چگونگی دستیابی و مشارکت با مردم در عصر دیجیتال است.

راهنمای بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی برای دولت و بخش عمومی

 

نویسنده: Joanne Sweeney
 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| نگارش کتاب توسط یک متخصص بازاریابی دیجیتال انجام شده است، بخش بازاریابی عمومی بخش راهنمای نهایی برای آژانس های دولتی، سیاستمداران، احزاب سیاسی و سازمان های غیردولتی در مورد چگونگی دستیابی و مشارکت با مردم در عصر دیجیتال است.

 

این کتاب اشاره دارد به اینکه چگونه بازاریابی سنتی یا بخش روابط‌عمومی خود را به یک اتاق جنگ دیجیتال چالاک تبدیل کنید.
 
منبع: کتاب سال روابط‌عمومی/ انجمن متخصصان روابط‌عمومی