معرفی کتابهای پرطرفدار خارجی/ ارتباطات استراتژیک برای روابط‌عمومی، رسانه های اجتماعی و بازاریابی

این کتاب به پیشرفت سریع فناوری رسانه های دیجیتال و اجتماعی و چشم انداز ارتباطات و تجارت که همه معادلات را به کلی تغییر داده اشاره داشته است. همچنین به اهمیت ارتباطات استراتژیک برای روابط‌عمومی، رسانه های اجتماعی و بازاریابی و چشم اندازهای تازه، روندها و شیوه های فعلی را در ارتباطات، بازاریابی و تجارت ترسیم کرده است.

 معرفی کتابهای پرطرفدار خارجی/  ارتباطات استراتژیک برای روابط‌عمومی، رسانه های اجتماعی و بازاریابی

 

نویسنده: Laurie J Wilson, Joseph Ogden
 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| این کتاب به پیشرفت سریع فناوری رسانه های دیجیتال و اجتماعی و چشم انداز ارتباطات و تجارت که همه معادلات را به کلی تغییر داده اشاره داشته است. همچنین به اهمیت ارتباطات استراتژیک برای روابط‌عمومی، رسانه های اجتماعی و بازاریابی و چشم اندازهای تازه، روندها و شیوه های فعلی را در ارتباطات، بازاریابی و تجارت ترسیم کرده است.