شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| گزارش ارتباطات سالانه مرکز روابط عمومی USC، موضوعات جدید و پیش بینی موضوعات و روندهای تأثیرگذار بر جامعه، تجارت و ارتباطات در سال آینده را مشخص می کند.
به گزارش اختصاصی شارا، این کتاب حاصل مشارکت رهبران صنعت روابط عمومی و دانشگاهیان USC و دانشجویان فارغ التحصیل است.
مقاله های این گزارش به طور خلاصه مربوط به سال ۲۰۲۰، بصیرت بخش است و طیف گسترده ای از موضوعات از جمله رسانه ها، ارتباطات، هوش مصنوعی، فناوری، بازاریابی و جامعه را در بر می گیرد.
این کتاب به گونه ای طراحی شده است که به افرادی که در روابط عمومی مشغول مطالعه و کار هستند، یک پیش بینی از آنچه در سال آینده برای صنعت روابط عمومی، جامعه و حرفه های مختلف اتفاق می افتد را ارایه دهد.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید