معرفی کتاب/ آیا شما در شرکت هستید؟ دوست شفیق PR

نیکول گارنر بنیانگذار اصلی کانون روابط عمومی گارنر و آژانس شیوه زندگی بازاریابی، با شیوه ها، برنامه ها و نخبگان روابط عمومی گروهی را تشکیل داد تا کتاب آیا شما در شرکت هستید؟: دوست شفیق PR را تولید کند.

معرفی کتاب/ آیا شما در شرکت هستید؟ دوست شفیق PR

نوشته ی نیکول گارنر Nicole Garner

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) نیکول گارنر بنیانگذار اصلی کانون روابط عمومی گارنر و آژانس شیوه زندگی بازاریابی، با شیوه ها، برنامه ها و نخبگان روابط عمومی گروهی را تشکیل داد تا کتاب آیا شما در شرکت هستید؟: دوست شفیق PR را تولید کند. علاوه بر این گارنر با نوشتن کتاب هایی همچون:جدیدترین مجله «بالای 25 نفر زن مشاهده گرند»، رأس جامعه «قدرت30 در 30»، نفوذ بیشتر آژانس روابط عمومی در شهر توسط ابزارهای PR»، به گسترش روابط عمومی ادامه داد.

 

این راهنمایی ها در نهایت جایگاه PR در قوانین تبلیغات به روز، موسیقی، سرگرمی و فیلم تخصصی تر کرد. جوانب مثبت PR به شما خواهد آموخت که چگونه مجلات و وبلاگ های مهم را پیدا کنید، 10 رازی که به شما کمک می کند که تصورات دیگران را درک کنید، تبلیغات را در مقیاس بزرگ تولید کنید و بفهمید که چگونه به صورت یکپارچه فناوری را با استراتژی روابط عمومی ادغام کنید.

 

کتاب راهنمای گارنر شامل هر آن چیزی است که شما می خواهید درباره دنیای شگفت انگیز روابط عمومی مجهز شده با ابزارهای بسیار خاص تجارت بدانید. این کتاب شامل مصاحبه هایی از: BET.com، جانل مونای، دیلی کندی، تبلیغات محصولات واحد سونی، کانون روابط عمومی گارنر، وبلاگ نویسان برتر و غیره می باشد.