معرفی ابزار جدید گوگل برای اندازه‌گیری تأثیر کربن در تبلیغات دیجیتال

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || شرکت گوگل ابزار جدیدی به نام “Carbon Footprint for Google Ads” معرفی کرده است که به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد تأثیرات زیست‌محیطی فعالیت‌های تبلیغاتی خود را اندازه‌گیری کنند.

به گزارش شارا به نقل از گوگل، این ابزار که از داده‌های شخص اول گوگل بهره می‌برد، به بازاریابان این امکان را می‌دهد تا انتشارات تولید شده توسط حساب‌هایشان را در پلتفرم‌های مختلف گوگل مانند DV360، SA360، CM360 و Google Ads ردیابی کنند.

 Carbon Footprint for Google Ads به طور دقیق‌تر تأثیرات زیست‌محیطی را با استفاده از داده‌های شخص اول اندازه‌گیری می‌کند. این ابزار تخمین‌های خاص حساب را ارائه می‌دهد و بر اساس هدف‌گیری حساب فردی، ترکیب رسانه و دیگر عوامل، انتشار کربن را اندازه‌گیری می‌کند. این گزارش‌ها همچنین طبق استانداردهای صنعت، شامل گزارش‌دهی بر اساس پروتکل گازهای گلخانه‌ای (GHGP) و چارچوب پایداری رسانه‌های جهانی (GMSF) طراحی شده‌اند.


Carbon Footprint for Google Ads در حال حاضر به طور محدود برای تعدادی از تبلیغ‌کنندگان در دسترس است و در آینده نزدیک به طور گسترده‌تری ارائه خواهد شد.

 

انتهای پیام/