Morning Consult اعتماد برند را در سراسر صنایع در سطح جهان در سال 2022 بررسی کرد.
نظرسنجی از 2200 بزرگسال ایالات متحده، 1299 بزرگسال ساکن کره جنوبی و 1000 بزرگسال ساکن کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا، ژاپن و بریتانیا در 8 تا 14 آوریل 2022 انجام شد.
یافته های کلیدی:
– در بیشتر موارد، مشاغل کوچک مورد اعتماد بودند.
– در سراسر آمریکای شمالی و اروپا، اعتماد به مشاغل کوچک بسیار بالا بود، اما شکاف اعتماد قابل توجهی در کشورهای آسیایی مورد بررسی وجود داشت.
– ارزش خوب نسبت به قیمت و محصولات/خدمات با کیفیت بالا برای ایجاد اعتماد بسیار مهم بود.
– پاسخ دهندگان بینالمللی سایر عناصر را از جمله شیوههای تجاری اخلاقی و خدمات خوب به مشتریان به عنوان عناصر کم اهمیتتر رتبهبندی کردند.
– خدمات ضعیف به مشتریان عامل اصلی شکستن اعتماد بود.
– تجارب بد خدمات مشتری و بدتر شدن کیفیت محصول یکی از مهمترین دلایلی بود که مصرفکنندگان جهانی اعتماد خود را به برندها از دست دادند.
|
نظر بدهید